Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 hmm.. det føles som han er på vei ut jo!! det er så mye bevegelse så utrolig langt nede.. kynnerene er sterkere enn før, men ikke vonde-vonde liksom.. har konstant vondt i ryggen, men klarer ikke å si om det er bekkenløsningen, låsningen, mensensmerter, kynnere eller noe annet:-) så kjente jeg etter tappen (ja, vet man ikke bør gjøre det for mye, men måtte kjenne om det har forandret seg siden sist jeg kjente).. tidligere har det vært veldig mye tykt, hvitt inni der.. nå var det mye tynnere og ikke klissete på samme måte.. noen som vet om utflod forandrer seg nærmere fødsel, eller er dette bare ønsketenking med stor Ø???! har nå tre uker igjen..
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Har hatt noenlunde likens tegn som deg i snart 2 uker...men håper for deg at det er tegn på fødsel :-) For min del så må jeg vel bare vente og vente... Lykke til
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 hmm.. ikke bra ikke bra!! :-) håper det er over snart, for oss alle fødeklare! hvordan er kynnerene dine? kjenner du dem langt nedover, også på en måte ned i lyskene noen ganger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå