Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kva du ser ang om eg får yrkesretta attføring,og om det blir ny jobb på meg.Kan du sjå om eg får fleire små?Nokon spådde eg vart det uten at det var planlagt.Bruker hormonspiralen.Ser du om veslegut sover rundt snart?Eg er fødd 04.05.68.Mannen min er født 13.05.65

Er det noko du lurer på,kan eg spå deg.Kjekt om du vil.Og velkommen som spåer her.Alltid moro når vi blir fleire.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5741121-baassp%C3%B8r-deg-og-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..klart jeg vil ta en tiit på deg,men jeg er helt ny her og fersk på område,så du må ta det med en klype salt:)

jeg får opp at du vil gå på yrkesretta attføring en stund til,men så vil det åpne seg nye muligheter innenfor jobb..klarer ikke å se hva det er,,,men jeg får opp noe med mennesker.

Jeg får ikke opp noe graviditet med det første,men at det muligens kommer en gutt i løpet av et par år:)

Jeg føler at sønnen din som ikke sover rundt,er litt urolig og trenger litt mere faste rutiner på det med legging...føler at dere må bryte det mønsteret han er inne i nå...kansje ikke så lett..he..he.

ja jeg vil gjerne at du tar en titt på meg,,

Jeg er føst 08.04.84 og sambo 27.06.80..

Jeg er veldig spent på når jeg blir gravid og hva det blir.. kan du se noe mere som dukker opp?bare kom med det. klem

Hallo

Tusen takk for at du spådde meg.Eg har ikkje fått igjennom yrkesretta attføring enda,men håper at det skjer,og at eg då får ein jobb som eg kan klare med kneet mitt som ikkje er så godt.Eg jobber med mennesker,er spl,så eg håper å få bruke utd mi,men på ein annan måte enn den jobben eg er sjukemeldt frå.Ja me må nok være meir bestemt med han.Sklei vel ut pga kolikken første leveåret.Du eg er flinkest med direkte sp,sidan eg bruker pendel,sjølv om ting dukker opp underveis når eg svarer.Men skal sjå på det med småfolk,og så må du berre stille meg meir sp.seinere.

Eg får opp graviditet i løpet av hausten eg,rundt september/oktober,med ei lita jente.

Får opp giftermål i løpet av våren(kanskje sommeren)2008,ser ut til at dere får tre jenter,og ein gut.Trur du er veldig glad i unger,kan det stemme?Liker å ha sånne små rundt deg.Stemmer det at du er veldig sosial?Liker å ha venner rundt deg.Ein utadvent person.Har du ein jobb der du har mykje folk rundt deg?Kollegaer?

trur du har eit godt liv.Du og samboeren har det godt ilag får eg opp.

Er det anna du lurer på,så berre spør som sagt.STOOOOOR klem frå

hei..ja jeg er veldig glad i unger og har vært opptatt av det hele livet,,derfor gleder jeg meg sånn tiil å få vårt først barn,,det er endel her inne som spår at jeg blr gravid i aug,så vi får se:)

ja jeg er veldig sosial og har mange gode venner.

er også veldig utadvent,ikke redd for å snakke og ikke problemer med å bli kjent med folk.på jobben er det mange folk rudt meg hele tiden,jobber på et dag senter med psykisk utvikligshemmede,så der går det i ett:)

jeg og samboeren min har vært sammen i 4 år og 3.mnd,og er veldig knyttet til hverandre,,

så du tror jeg får 4 barn? jeg har selv 5 søstre:)

samberen min er litt treg når det gjelder barn,men nå har vi begynt,så kansje han løsner mere opp etter hvert og får lyst på flere.

hvordan kommer svangerskapet mitt til å gå?

får du opp noe med tvilliger?

når frir han?

Ser du når jeg får tatt fagbrevet?

Hallo

Vært å bada me.Eg får opp at svangerskapet vil gå heilt fint eg.Fekk ikkje opp noko plager,ikkje noko som skulle være så veldig til plage.Litt er det vel alltid.Fekk opp normal fødsel,Får opp ein liten,ikkje to.Det ser ut som at han frir til deg vår/sommer 2007.Fagbrevet ser ut som at du får tatt til våren 2007.Kan det stemme?

Så ønsker eg deg ein riktig god sommerferie.Stor klem frå

• 2 uker senere...

Annonse

Hei vennen,no fant eg deg igjen.Eg fekk opp graviditet i august på deg ja.Graviditeten ligger veldig nær deg.Elastica fekk opp graviditet på meg i oktober.Eg prøver ikkje,for å sei det slik,men kva ser du på meg?(Har hormonspiral)Klem

Hallo

Ja eg har fått hørt av Kimby at det kan være litt liv her i huset,men no har han lege på forskjellige rom pga at me held på å pusse opp.Men no nokon netter har han sove bedre.Men kan du sjå om det blir bedre når han flytter på nytt rom i det tilbygget me held på med?

Får opp en liten gutt på deg,men føler at det ikke er riktig enda,,,litt lengere frem i tid,men heller ikke for lenge,,hvis du skjønner:)

Føler du en ekstra dag det kommer til å klaffe for oss,eller som vi burde prøve for å si det sånn?

Annonse

Ja den 8 fekk eg veldig sterkt opp på deg.Ja eg har jo ikkje så altfor lang tid på meg,for å sei det slik,om eg skal ha fleire.Men for å ville skikkelig ha fleire,må eg få nattesøvnen igjen.Vore lenge uten no,guten min blir to snart..Ser du om evt den neste vil bli flink å sove??

Det første som dukker opp er en rolig og avslappet unge,som synes det meste er greit...klart litt hyl og skrik blir det vell,men sånn skal det vell være..

Får også opp at det kan lønne seg å latt barnet sove på eget rom fra bare et par uker gammelt,,,skjønner godt at du er sliten,men jeg ser at det blir bedre i løpet av høsten og mot vinter,,,lykke til da vennen:)

ikke for å være frekk,men tror dere at dere kan skrive sammen på et eget innlegg,for jeg synes det blir så mye rot,når flere skriver på samme innlegget og når jeg skal spå..ikke sur eller noe,men håper det er i orden:)

hei...tror jeg har hatt eggløsning i disse dager,som du også sa...Nå er jeg bare så spent på om jeg skal ta en test,,,hva får du opp?

hvis jeg hadde eggløsning i disse dager,når kan jeg da ta en test?

født 08.04.84...så slipper du å bla helt opp for å finne det:)

Hei

Det kan sjå ut som at det klaffa no ja.Får opp at du kan ta test rundt den 28 august eg.Dette blir spennende altså.Lurte på om du ville sjå om humøret stiger på meg etterkvart.Innimellom detter eg litt i kjelleren,uten at eg helt forstår kvifor når eg har det så godt.

Har opplevt veldig mykje,både på godt og vondt de siste fem åra.Sjukdom i familien,skilsmisse,dødsfall av den siste av foreldra mine,to fødsler til,og giftermål.Men har ein flott mann,og flott ungeflokk.

Født 04.05.68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...