♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 Er det bare min som er et virkelig stort troll om dagene, aner ikke hva jeg skal finne på for å blidgjøre ham lengre*sukke*han sutrer dagen lang, ingenting er gøy...mat ja hva er det, gidder iallefall ikke å spise*mumle*kaster maten rundt alle steder når han får sjansen, er beg å slå med fullt opplegg...oi oi oi aner ikke hvor jeg skal plukke min tålmodighet fra lengre...han er så liten men likevel SÅ stor, om dere forstår.... han er blitt et ordentlig hissig troll for absolutt ingenting=( er dette en ny fase på å teste grenser og det som verre er??*løpe å gjemme seg til denne fasen er slutt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Min er også blitt sånn... Men jeg er ganske sikker på at det er på grunn av varmen! Så tvinner hendene i håp om at det er det som er grunnen ) Han har ihvertfall ikke vist tendenser til den type utålmodighet før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 heei snuppa Jeg kan nesten ikke hjelpe deg, for mitt troll er ganske så snill om dagen.. enda er ute i ca 2-3 timer daglig, hjelper jo litt her hun elsker å se rundt seg og være med.. ellers så sitter hun på gulvet eller krabber rundt og finner masse leker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juli 2006 hmrf får ønske meg vinter og kulde jeg da*mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Huffa, det høyrest ikkje greit ut. Ask er og noko meir utålmodig enn han pleier (sikkert pga varmen), men ikkje så ille som du beskriver. Dermot så var han sånn eit par veker før framtennene oppe kom igjennom, men dei er vel Christian "ferdig med" for lenge sidan. Kan det vere andre på veg? Dei vil vel gjere meir vondt jo større tennene er, og jo lenger bak dei kjem. Håpar i alle fall det går over snart, det er forferdelig slitsomt å ha det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juli 2006 i beg trodde jeg det var nye tenner, men jeg får ikke sjekka i munnen hans, da biter han meg=( og har prøvd alt bare for å få et glimt på gommene bare for å se om det er noe "nytt" der....men kan ikke se noe enda.... ja christian har framtennene oppe, mangler ene hjørnetanna nede ut i fra det skjemaet...men jekslene skla vel ikek komme enda??*urk*får putte fingen inn å prøve å kjenne i morra da*mumle* er SÅ lei, aner ikke hva vi skal finne på for å blirgjøre ham...og det med slåingen, nei fyh...lurer på hvordan jeg skal få plukka det av ham, tør jo snart ikke gå på treff lengre jo=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå