Gå til innhold

skravleravletråd for uke 33 jentene :-)

Anbefalte innlegg

Sukk... ja, er skikkelig misunnelig på alle de heldige som opplever at drømmen går i oppfyllelse...

Har dessverre ingen forhåpninger til at det skal skje for meg da, men håper for dere andre at det klaffer :)

(herregud, jeg kommer til å få jubileum; 15 pp... Festlig, festlig, festlig.... Jeg skal spise 15 softis når TR kommer!!! Eller kanskje 15 enheter alkohol på lørdag.... :( )

Det hadde vært mye hyggeligere å kjøpe 14 babybodyer på Lindex.....

Fortsetter under...

Hallo:-))

Har IKM i morgen, og har ingen symptomer hverken den ene eller andre retningen... så jeg forventer INEGNTING... hehe

På en annen side, hvem vet?? Kan jo hende...øh.. jeg mener, jeg har ikke spotta enda... Det gjr jeg jo ikke bestandig heller, men gjorde det sist...

Kommer ikke tanta i mårra, så ble hun igjen i Nordnorge på ferie. Satser på at hun blir der til våren engang:-)

Grugleder meg til i morgen!

Natti, natti...

Ja jeg vet at tanta dessverre kom på besøk til deg den åå som var Kirsty. Dritttante... Men du tok det jo sporty da - og så er det siste tantebesøk på 9 mnd. DET har jeg bestemt!

Men det er SÅ mange på IKM uke 33 lista som hverken har rapportert TR, GRAVID eller VENTER - så jeg er veldig spent på om det klaffer for flere denne pp...

Da tempen in for første gang har en svak stigning så langt ut i syklusen klarte jeg ikke å la vær å teste, 2 dager før ikm - og det ble negativt. Dritt. Brukte CB digital... Hvorfor kunne jeg ikke ha ventet?

Annonse

Ja det er noe dritt når tanta kommer. Men synes du tar det sporty da. Denne pp er fallhøyden høy da jeg har følt at alt har vært annerledes denne pp. Kanskje det som har vært annerledes bare er at jeg ikke har hatt EL....?

Trøster meg bittelitt med at IKM ikke er før om 2 dager... Men humøret er ødelagt for denne dagen. Møkkatest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...