Gå til innhold

skravleravletråd for uke 33 jentene :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk positiv el test igår kveld ved 22-tiden, så da hadde vi kos med pre seed... og testen som var negativ igår ved 16-tiden...derfor tester jeg alltid to ganger for dag når jeg forventer at den skal være positiv :-)

Blir ikke så mye her inne ikveld nei, skal kose videre!!

Jeg må spørre, for jeg er litt fersk og skjønner ikke helt de el testene. Jeg hadde positiv test lørdag morgen ca 0630 eller noe..Mannen min var jo bortreist, så denne mnd gikk det ikke..For jeg tok ny test søndag midt på dagen og da var den negativ...For jeg kan vel ikke være innenfor da? Når testen er negativ så er vel eggløsningen over?

Hadde sex igår kveld, for jeg tenkte kanskje..Men jeg må vel bare se å gå inn i den 3 pp...Buhuuu..Det er første gang jeg virkelig fikk det utslaget på testen, og så er ikke mannen hjemme..Typisk altså...

Fremdeles sjangse med sex søndag. Hvis testen var positiv lørdag og el var søndag så har du et døgn fra når egget slippes, og det slippes ikke før el testen er negativ :-) Lykke til da!!!!!

Selv fikk jeg positiv test idag igjenh, men skal sjekke igjen sent ikveød med ny test. Tror nemlig den blir negativ og jeg har el inatt engang, så skal ha kos ikveld og så imorra med en gang mannen kommer fra jobb før tappen stenges :-)

får ikke positiv el test jeg..:o(

Så da kan jeg nok bare vente til jeg er ferdig med provera'n..

startet med nye ti tabletter i dag,

å da kommer mens om ca 10-12 dager!!

Hadde jo et håp om at el skulle dukke opp alikevell da!!

Annonse

Hei...

Lurer meg innpå her jeg...Fikk positiv el test idag jeg =)

Ferdig med første økta..hihi...Nå skal det jaggu sitte!!

Tester med billig el test..Strimmel!!Å den var knall positiv...

************masse baby støv til alle*****************

<3<3<3<3<3 GOD SOMMER<3<3<3<3<3<3

Gratulere masse med svangerskapet!!!

Testet positiv el igjen før ikveld så hadde oss en omgang med kos. Så var planen at vi skulle kose imorra med en gang mannen kom hjem fra jobb, men så ringte ei venninne og trengte hjelp til å flytte.... jaja, får gjøre det sent imorra kveld da...men tror da det er for sent. Men er likevel kjempeoptimistisk :-) charten min på ff ser bra ut, hatt masse sex og masse el symptomer og tegn så tror denne gangen har vi fått det til! Håper!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Annonse

Tempen var lav idag, så har ikke hatt el!!!! Og nå orker jeg ikke mere sex! Så da ble sjansene mindre denne syklusen ja :-( Håper tempen stiger imorra da så jeg i det minste har det denne syklusen, hvis ikke så kansje jeg ikke har det i det hele tatt????

Fremdeles lav temp....men det kan hende at fertilityfriend sier at el var på dag 18, på tirsdag likevel... for de høye tempene jeg har hatt før i syklusen var etter netter med lite og urolig søvn pga varme og vin :-) Så kansje de ikke teller? De nettene jeg hadde en god natts søvn var temoen lavere enn den har vært de to siste dagene...får vente til imorgen og se!

Kor kjekt med sånn skravle tråd...=) Venter el når som helst... tenkte eg sku begynne å tempe fra i måren av.. Da er det 6 dager siden TR var ferdi...

Har ikke tempet før, men hvor mange dager rekner en med å tempe? Er såå giret på at denne mnd skal spiren sitte...=)

Ønsker dere alle lykke til, og håper den sitter for dere...=)

Men har du ikke att EL så lenge du fikk positiv test og så negativ da Kirsty???

Jeg startet testingen i dag med de rådyre Clearblue digitaltestene. tenkte at siden spira skal sitte denne gangen så var det like grait å flotte seg litt ;-)

Har aldri brukt de før da... Har bare hatt 1 runde med EL-tester og det var for et år siden med billigteste strips. Klarte ikke helt å lese de jeg....

Men har dere masse sex før dere får positiv EL-test? Har familiebesøk hele denne uka (de sover hos mannens søster da men vi treffes hver dag etter jobb) og kommer hjem sent, sent - helt utslitt og har ikke orket å starte racet denne mnd... Tenkte kanskje det holdt å bare hive oss rundt etter positiv test...

Har bestilt meg pre seed og venter spent på post hver dag (bestilte den mandag kveld).

Lykke til alle sammen

Klem fra M

Sukk,jeg har ikke hatt EL denne uka enda. ;-(

Skjønner ikke hvorfor,har murringer i ryggen i dag,og håper at EL testen viser positiv i ettermiddag.

Håper at kroppen ikke hopper over en EL,det er dårlig gjort det.

De el testene viser bare at kroppen gjør seg klar til å slippe egget, de viser ikke at egget faktisk blir sluppet. Så man har ikke nødvendigvis hatt el selv om testene viser positivt... eneste som med sikkerhet kan vise det er temping. Det er fordi at det er østrogenet som gir stigning i LH, og når det er over dropper østrogenet og dermed LH... men når man har hatt el så stiger progestreronet masse og det er det som gir høy temp...

Tempen min steg litt til idag, den holder seg oppe enda, så er mulig jeg hadde el på tirsdag, men da stigningen har vært så liten kan man ikke se det før det har gått noen dager og den holder seg fremdeles oppe. FF har ikke funnet el enda heller, men regner med den gjør det hvis tempen holder seg der de nærmeste dagene. Får bare håpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...