Gå til innhold

kjønner ingen ting jeg.

Anbefalte innlegg

hei.

dette er helt sikkert ett veldig dumt spørsmål.jeg bør helt sikkert vite dette, men nå gjør jeg faktisk ikke det tror jeg.

jeg lurer på om noen her kan forklare meg hvordan jeg finner ut av syklusen min. jeg brukte en side på babyverden fra siste menstrasjon tid jeg skulle ha eggløsning.siden jeg ikke hvet hvordan jeg finner ut av syklusen min regnet jeg den som 28 dager som hvist nokk var vanelig. i følge den skulle jeg ha eggløsning den 23 juni,men da fikk jeg plutselig mensen.3 uker siden den forgje begynte.jeg kjønner ingen ting. tror jeg har mensen hver 3 uke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5740989-kj%C3%B8nner-ingen-ting-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må skrive ned datoene for syklusen din, så ser du hvor lang den er... hvis du har syklus på 21 dager har du nok el dag 7 i syklusen...men den er litt kort da... er du sikker på det er akkurat 3 uker og ikke 24 dager? Er den 24 så har du el rundt dag 10... uansett er den tidligere hos deg enn det du har regna ut så begynn prøving så snart du kan etter tanta... Kansje du burde teste og/eller tempe??

ja for jeg mener at etter forgje mens så kjentes det ut som om jeg hadde eggløsning noen dager etter på,men tenkte at det bare var noe annet for etter regningen så skulle jeg ikke ha det før 23 juli,men da fikk jeg mensen i stedet.så da var det kansje eggløsning jeg hadde da. nå nermer det seg slutten på tr.en eller to dager igjen kan jeg tenke meg.har nesten ikke blødd noe i dag,så nå får jeg jo se.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...