Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Det jobber som bare det i underlivet. Kanskje skal jeg få eggløsning i 'normal' tid for engangs skyld. Håpe, håpe!!! (Er på dag 12 i syklusen) Dama klemte så det gjorde veeeldig vondt, men jeg sa ho bare skulle klemme i vei. I god ønske-seg-baby ånd så tåler man alt som kan hjelpe!!! Fikk ny time om ei uke, i tillegg til at jeg har kjøpt inn EL-tester og Progesta-Care. Her skal ingenting være uprøvd!!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Så flott, håper dette gjør at du år klaff :-) hva koster det da? Og vet du hva som funker best av dette og akupunktur? Er sånn i tvil om hva jeg skal velge...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg betalte 400 kr første gangen. Da brukte hun en del tid på å stille spørsmål om helse og litt forskjellig. Husker ikke hvor lenge jeg var der... Idag brukte hun tre kvarter, og det kostet 300 kr. Grunnen til at jeg valgte soneterapeut var først å fremst at hun holder til 300m fra jobben min. Også hadde jeg først lest her inne at noen andre hadde prøvd soneterapi. Det er ingen tvil om at dette virker inn på kroppen. Jeg kjenner det nede i underlivet når hun trykker på de rette punktene under foten. Og det prikket i armen, når hun fant en støl arm-muskel under foten!!! Nevnte mine mistanker om progesteron-mangel. Hun hadde hørt om kremen, og mente at det kunne ha noe for seg! Hun fant ut at punktene som hører til skjoldbrusk-kjertelen var ekstra ømme, og den styrer mye av hormonproduksjonen. I tillegg var leverpunktet mitt veldig ømt. Jeg hadde veldig kraftig kyssesyke (kjertelfeber) for 3 år siden og var dårlig lenge etterpå. Kan jo være at kjertlene mine enda ikke har gått tilbake til normalen....
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Kanskje det var det jeg skulle prøvd:) Jeg har prøvd akupunktur i to måneder, og har ikke merket særlig effekt av det...jeg har fortsatt ikke eggløsning (tror jeg...), og TR er fortsatt helt på bærtur... Ringer og bestiller meg time imorgen, jeg.) Lykke til, da!!! Håper det funker for deg!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2006 Det skjer uten tvil noe der nede etter jeg har fått behandling. Men hun dama sa at det ofte var nødvendig med noen behandlinger, før kroppen har fått renset opp. Jeg har EL, men lange, uregelmessige sykluser og for kort lutealfase. Spennende å se om dette hjelper. Du får ha lykke til med soneterapi da!
melkekua™ Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Så spennende dette blir da! Håper el dukker opp til normal tid og at det vil sitte en spire ;o) Lykke til!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2006 Takker! Blir sååå lenge å vente med lange sykluser! Lykke til til deg også!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Høres spennende ut! Takk for infoen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå