Gå til innhold

har dere begynt å få kul på magen??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs!

Magen begynte å vokse i uke 14-15, og har vokst ganske mye synes jeg og samboeren min. Men folk som ikke kjente meg fra før, kan absolutt ikke se noe. (kan jo legge til at jeg var flat som ei pannekake, hehe) Men jeg og samboeren ser det veldig godt og jeg har kunnet kjenne livmoren fra utsiden siden uke14-15.

Kjenner ikke noe liv ennå da, men har foranliggende morkake så er vel vanlig. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller. Er ikke så lett å skille disse gullfisk-sprellene med all luften i magen samtidig :o)

Er du gravid, hvor langt er du på vei?

Annonse

Hm..alle var tidlige ute her ser jeg. Jeg var ikke flat i utgangspunktet så det syntes mye senere, kanskje mer rundt uke 18-20. Da mener jeg for fremmede på gata, ikke de som kjenner meg. Jeg selv har jo kjent noe hardt der inne kjempelenge, men det tok en stund før det vokste seg stort nok til å bli bulk!

Jeg er førstegangs. Kjøpte meg mammabukse i uke 22! Men da var det på høy tid, bare joggebukser passet da, og et dongeriskjørt som jeg hemset opp under puppene for at det ikke skulle bli for trangt over magen hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...