Gå til innhold

Han tar ingen bilder av magen min :(

Anbefalte innlegg

hei, jeg er i uke 26 nå og har en stor, fin, mage som min samboer liker godt å stryke. Men han tar bare ingen bilder av meg, han tar bilder av alt annet. kanskje er dette mye å forlange?

Jeg vil ikke bare være den eneste som tar bilder med selvutlöser bare sånn at barnet kan få se at det var inni magen til mamma en gang?

Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5740504-han-tar-ingen-bilder-av-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok ikke han tenker på det. Generelt mannssyndrom er at de må bli spurt om det meste, før det blir gjort! Også de mest (for oss) opplagte ting!

Jeg har spurt sambo de gangene magebilder er blitt tatt av meg.

Jeg er i uke 24 snart og tar bilder i speilet av magen min foreløpig. Min samboer har ikke peiling på å ta bilder, det blir masse golv eller tak og bare litt motiv i et hjørne. Ikke for at jeg er noen fotograf selv, men i det minste skjønner jeg at det er greit å ha motivet I bildet! Jeg skal ta ham et kurs så han kan ta litt fine bilder av meg og babyen på sykehuset i det minste, og da kan han jo få trene på magebilder :)

Kjenner meg igjen. Jeg var så skuffet for det sist jeg gikk gravid. Mannen min tok masse bilder av huset mens det ble fikset på mens jeg gikk gravid, men ingen bider av meg og magen. Jeg ble så lei meg. Følte det var for dumt å spørre om han ville ta bilde av meg. En gang vi kranglet så sa jeg til han at han brydde seg mer om huset enn om meg og babyen. Å sa da til han at han ikke hadde tatt bilder av meg men av huset. Etterpå så følte jeg meg jallefall teit når han skulle ta bilder av meg. Denne gangen tar han heller ikke bilder av magen. Må innrømme att det er sårende, men det er som de over skriver, at menn må få beskjed om hva de skal gjøre, og de glemmer ganske så fort.

Takk for svar! Jeg føler meg så teit når eg spør om han vil ta bilder, for jeg har faktisk spurt en del ganger, kanskje jeg bare må tvinge han, hehehe. Han kommer sikkert til å sette pris på bildene i ettertid. Menn ser ikke så ofte inn i framtiden når det gjelder slike ting :)

For jeg kommer aldri til å ha dette barnet inni meg en gang til! jadda jadda, stakkars menn. og heldige kloke gravide damer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...