Gå til innhold

Utblåsing av frustrasjon...

Anbefalte innlegg

Så kom TR på besøk i går.. GRRRrr. Så aprilbaby blir det ikke. Vet det er mange her som har det på samme måte, men må få ut litt frustrasjon bare; sorry.

I over to år har jeg og mannen min hatt ubeskyttet sex, og prøvd hardere de siste syv månedene. Han har sjekket seg da jeg har barn fra før. Alt ok med ham.

Selv har jeg regelmessig mens og har hatt det i alle år. Etter enklere undersøkelser som ultralyd virker alt ok med meg og. Legen skal likevel gå grundigere til verks etter sommeren,

Jeg forstår ikke hvorfor jeg lar meg rive med så ofte.. Denne måneden var jeg sikker på klaff. Og da den %%" TR var forsinket var håpet der.

Men etter negativtest (blendahvitf#en) dukket den opp.

Det verste er at jeg har begynt å bli sjalu hver gang TR kommer. Synes jeg ser gravide overalt da. Og alle lykkehistoriene til venner som har fått klaff ved første eller andre forsøk.. Jeg føler meg så slem når jeg blir missunnelig, men greier ikke la være.

Jeg har ofte en følelse av at jeg aldri vil få et barn til.. Sorry, litt PMS her. Det verste er svigerforeldre som spør og venter..

Huff, dette ble mye syting.. Men måtte få det ut..

Godt å åpne lufteventilen iblant.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5740461-utbl%C3%A5sing-av-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lov og være sint og lei seg.... Trist når ønsket om en liten er så utrolig stort og det ikke klaffer.....

Å sjalu har du lov og bli, er ikke noe gøy og se gravidmager "overalt" og sin egen lar seg vente.....

Men kansje ta en pause fra aktiv prøving til dere har fådt en ordentlig utredning fra legen...

Bare prøv og være kjærester og slappe av, gå ut spis middag, kino, liten kjærestetur, drikk vin og prøv å ikke telle dager ....

Men lykke til, ønsker deg alt godt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...