♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Er du her??? Hvordan har du det??? Fikk ikke noe svar i går, ble litt bekymra.... Håper det går bedre med deg???
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2006 Da går jeg nesten ut ifra at du er på sykehuset siden jeg ikke har hørt fa deg.... Håper at alt står bra til for det!!!!!??
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 HEISANN,du kan slappe heeelt av...er her...enn så lenge. har ligget til sengs jeg.prata med lege den dagen,og siden det hadde roet seg litt trengte jeg ikke komme dit.så jeg roa ned,men var/er dårlig.har merket at så lenge jeg ligger virker ting greit.er når jeg beveger meg at det starter.har ennå vonde kynnere,men presset i bekkenet er ikke like ille.holder jeg ut til tirsdag,så er jeg iværtfall i august mnd.hehe sliter nå ser du.sover dårlig,for bevegelsene er vonde.ryggen er plutselig ikke på min side lenger heller. rekner nesten med at det er modningen som har starta her.murringer i rygg og mage,hmmmm... kniper igjen ser du,men nå måtte jeg røre meg.klarer ikke ligge lenger,hihii...men vurderer å ringe jm hvis jeg blir likens etter noen timer oppe i dag.sliter nå forferdelig på humøret å ha vondt hele tiden.mannen har virkelig fått passet påskrevet di siste dagene,så jeg må vel be om godt vær.....har vært ei megge!! men ellers er alt ok...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2006 Hei!! Godt å høre at du er her enda! Ble litt bekymret jeg... Nei, det kan ikke være moro å ha det slik! Men trøst deg med at unasett så er det ikke lenge til du får se den lille! Og da gir plagene seg også!
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 er det jeg trøster meg med ja....akkurat nå er dagene,blæh.. men 55 dager til,så.... i dag er jeg egentlig mye bedre.fikk sove godt i natt.han er mer enn rolig.har ikke vekt meg en gang..pussig. men han rører seg da innimellom.er litt synd det skulle bli slik.starta jo for alvor 17mai,og siden har jegg vært plaga.men nå er det ikke så lenge igjen nei... hvordan er det med deg da?har du det bra?? hvordan kjennes det nr din sparker?er det vondt,eller som vanlig? bevegelsene til han her er vonde som fy,men rekner med at det kan være lite fostervann som gjør det.for det virker som det er det.men ikke farlig lite.får vel vite det hvis jeg blir sendt tirsdag eller onsdag.akkurat nå så har jeg tenkt å vaske litt småklær.så er det gjort... har ikke akkurat fått unna noe av det jeg skulle,men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå