Gå til innhold

Så utrolig gøy....

Anbefalte innlegg

..her kommer jeg hjem fra jobb; klar til å prøve min andre digitale el-test, tenkte den ble negativ som i går....men jaggu meg så LYSTE den opp positiv! Det betyr med andre ord at jeg har eggeløsning i løpet av de neste 48 timene!!!! Jeg sendte en mld til min kjære som enda er på jobb og skrev: "Vet du hva? Jeg har eggeløsning i løpet av de neste 48 timene! KOM HJEM KJÆRE SÅ SKAL VI KOOOOOOOOOOSE MASSSSSSE!!!!!" Fikk straks mld tilbake, hvor det stod:"KOMMER!" Hehehe Dette var strålende, så beklager jenter, nå blir jeg opptatt de netse 48 timene!!!! JOHOOOOOOO!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5740267-s%C3%A5-utrolig-g%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg virkerlig fulgt reglene!!! Jeg har hatt sex annenhver dag siden dag 10 av syklusen....og etter positiv el-testen i går har jeg til og med hatt puta under rompa (selv om jeg har blitt gravid to ganger uten å gjøre dette)...Det er godt det er helg, for så fort jeg er ferdig på jobben skal jeg hoppe på min kjære igjen....Det morsomste er at han synes dette er gøy! Da han kom hjem fra jobben i går var jeg nydusjet og naken på soffaen...."ER DU KLAR ALLEREDE?" sa han. "KLAR SOM ETT EGG!" svarte jeg..så lo vi!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...