Gå til innhold

Hvilke vogn anbefaler dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Les innlegg lenger ned på siden, der er det mange gode tips ang. vogn. http://www.barnimagen.com/forum/thread/5633397

Vi har kjøpt TFK twinner twist og er fornøyd med den. Enkel å få med i bilen og virker som en drøm å trille.

Pris med hardbagger og gode vinterposer vil i Norge komme på ca. 13-14000 ny. Men så er det mulig å få kjøpt noe brukt da. eller gjør som mange andre, bestill fra nederland. Babyjungle.nl, der er det mange tusenlapper å spare. :)

Lykke til!

Hei

jeg har sett på en teutonia team s4, den virket veldig bra med svingbare fremhjul, og overdelen sånn at du ser barna mens du triller, denne var vendbar, når barna blir større vil de jo gjerne se fremover. prisen var ikke så gale heller ca 5900-, i Bergen. man kunne kjøpe med noen softbager , men jeg syntes de var dyre, 1200 kr stk, da kjøper jeg heller en god sovepose, det brukte jeg med jenten min, og det gikk helt greit. Men jeg skal rundt å kikke litt til.

Vi har kjøpt Tautonia S4 og er trygge på at vi har gjort et godt valg. Den er litt tung, men solid og trygg for jentene våre som kommer i oktober/november. På babyshop kostet vognen m/bagger ca. 9.000,-. Vi bestilte den på Babyplaneten i Nederland og bet 7.700,- for komplett med hardbagger, poser og alle trekk.. Altså komplett.

Lykke lykke til med valget av vogn....

Annonse

Vi har kjøpt den vognen til våre jenter som nå er 3,5 uker. Til nå er vi veldig fornøyd med den. Vi kjøpte den i mørk blå, da passer carena softbager godt til. De koster ca 400 pr stk. Vi betalte 6700,- for vogn, to bager og fotposen (som ikke fulgte med og kostet 399,-)

Vognen er litt tung å få inn og ut av bil men ellers topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...