Gå til innhold

August: mensensmerter/rier

Anbefalte innlegg

Hei!

har 2 uker igjen til termin. Hadde svake mensenmurringer i 2 dager. tredje dagen (igår), hadde jeg sterkere mensensmerter, uten at jeg kan si at de var vonde. men merket de godt ihvertfall. da jeg la meg igår, var de regelmessige med 10 min mellomrom, og varte noen få min hver gang. hadde jo litt forhåpning om at "nå skjer det noe". likevel ante det meg at det sikkert ikke var rier, siden det ikke gjorde direkte vondt. ser for meg at rier må være mye vondere. la meg til å sove, og tenkte at forhåpentligvis våkner jeg om et par timer, med sterkere smerter. men.. det gjorde jeg jo ikke. våknet ikke før i morges kl 7, hadde ikke måttet på do en gang, og mensensmertene/riene var borte.. skikkelig nedtur:(

idag har jeg bare hatt bittelitt mensenvondt, og det er ikke noe regelmessighet overhodet, og lenge i mellom, og mye svakere. noen som har hatt det på samme måte? tror dere det likevel kan ta laang til før bebisen kommer? vil ha han her NÅ! blir gal av å vente. vil ihverfall ikke gå over termin...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5740123-august-mensensmerterrier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt at det er flere da:)

Hadde besøk av ei veninne nettopp. hun kunne fortelle at hun hadde også hatt det på samme måte, så vidt hun kunne huske ihvertfall. hun fikk babyen knappe to uker før termin, så lov å håpe da:) hun trodde at hun hadde det sånn som oss et par tre dager før riene startet på ordentlig. hun hadde rier med 5 min mellomrom i et døgn, før hun måtte presse ut ungen. sa det faktisk var en veldig grei fødsel, for var ikke sånn kjempesliten etterpå, bortsett fra at hun trengte å sove noen timer. hadde ikke sovet på over et døgn da. forsto det sånn at hun mente riene ikke var så vondet eller intense når det pågikk i såpass lang tid. men er jo sikkert veldig forskjellig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...