Gå til innhold

Er det farlig å male?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har malt et møbel i dag..Ute, og skal ikke sove i samme rom som det står.Går det greit? Hva med whitespirit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mye du kan gjøre med det nå i

alle fall. men du skal holde deg unna oljebaserte og whitesprit

Skrevet

Det går nok helt fint. Jeg har oljet terassen vår (to strøk) og pusset litt opp selv om jeg er gravid. Legen har sagt at hvis det er god utluftning og ikke alt for sterk lukt, så går det bra :)

Hva kan skje, liksom? Så slapp av, og ikke overdriv.

Tror ikke et møbel ute har så mye å si for å si det slik :)

Skrevet

Har malt mye inne med god lufting. Holdt på å pussa opp et helt hus, og vil jo være færdig til babyen kommer :-)

Jeg sier bare mal i vei, men luft godt :-)

Skrevet

Hei! Jeg lurte også på dette her tidligere og fikk masse svar... Nå er det hvertfall slik at jeg har malt inne noen timer, med vinduene på vidt gap. Dette var vannbasert maling, og lukter så og si ingenting.. Men når vi skal til med oljemaling, dropper jeg malinga eller så bruker jeg en maske(med filter for gasser). Trur den heter 3M el noe...

Skrevet

Har fått info om at jeg må holde meg langt unna olje maling og whitesprit... Det er ikke helt bra dersom du ikke er gravid engang, masse sterke gasser.. Så vi har brukt vann tynnbar oljemaling vi, fikk også da beskjed om at vi måtte lufte godt... såh..

Skrevet

Jeg holder meg unna malingen nå som jeg er gravid... vi pusser også opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...