Gå til innhold

Juni: Åssen går det med junimammane?


Anonym8579

Anbefalte innlegg

lite aktivitet her om dagen. Er alle ute å koser seg i varmen tro?

 

Åssen går det med dere og de små nå da?

 

Her går det greit, men det er fryktelig slitsomt til tider. Mathias misstrives sterkt med denne varmen og er gjennomvåt av svette store deler av dagen. Blir jo da selvfølgelig sutrete og sover nesten ikke. Er som regel våken fra 08.00 til 00.00 med bare 5-10 minutter søvn her og der. Han våkner i 3-4 tiden hver natt og er våken til rundt 06.00 og sover da et par timer. SLITSOMT!

 

Men, vi koser oss selvfølegelig masse også! Er fortsatt helt uvirkelig at denne lille skjønne gutten er vår! At vi er en liten familie. Men ååå så mange fantastiske følelser man opplever for tiden :) Tenk at det har gått 5 uker allerede siden han kom til oss, tiden går fort ja, så man må vel bare nyte tiden så got man kan, plutselig er de jo tenåringer :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

 

Fint navn gutten din har:):):)

 

Koser og koser oss i varmen...hmmm...nei ikke akkurat...

trodde aldri jeg skulle klage på varmen her i landet...men fytti...stakkars små!!

 

Mathias sliter stooort han også. Ligger ofte bare i bleia men er jo gjennomvåt av svette likevel...han er myyye våken om dagen han også. Han vil ikke sove noe annet sted enn på fanget/i armene våre...og der blir det ofte bare korte min. m søvn!

 

men selvfølgelig, vi koser oss masse også, de nuddelige stoore smilene han kommer med innimellom gjør ting mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann!

 

Vi koser oss heller ikke i varmen! Håper på kjøligere vær hver eneste dag! Joakim har ikke brukt klær på gudene vet hvor lenge! Her er antrekket bare bleia dagen lang! Han får caramba bare jeg nærmer meg med en sokk! *Uff* Holder oss bare inne nå om dagen..

 

Joakim får heller ikke til å sove på dagen.. Bare sånne små blunder på 10 min.. Så dere kan tenke dere hvor overtrøtt han er på kvelden! Stakkars gullet.. Hjertet mitt brister når jeg ser hvordan han plages!!

 

Men det er såååå verdt det! Jeg forguder gutten min mer enn noe annet i verden!!! Hver eneste smil er verdt hver eneste time med skriking!!! =)

 

Blir nok mer "liv" her inne når sommeren gir slipp!! =)

 

Klem fra lei-av-varmen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også gutt, han heter Marcus. det er varmen som ødelegger nattesøvnen og dag søvnen vår også....I dag er det litt kjørligere da heldigvis....det blir bedre når høsten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...