Gå til innhold

hvordan og når "sette i gang" saker og ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli skikkelig lei.....! Varme, mage, bekkenløsning og alt Kunne virkelig tenke meg litt fortgang i ting snart, lengter etter å se den lille. Hvor snart begynner dere å tenke på "å sette ting i gang"? Jeg er straks i uke 38(37+5). Er det tidlig å begynne å løpe trapper eller drikke bringebær te? Andre tips? Hva tenker dere? er det flere som er like utålmodig som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teen kan du jo fint drikke:-) men den sette ikke igang. da må du nok sjekke modning å ha masse sex hvis det er noe på gang inni der!

ellers er det vel dessverre ikke så mye du kan gjøre. har du forresten prøvd modningskaupunkur? mange som har god virkning av det. fotsoneterapi skal også være bra. jeg er i uke 38 øyeblikk og skal til min andre time i morgen med disse to nehandlingene kombinert.

er også lei, tung, svimmel og vond nå, så nå kan gutten bare komme ut:-)

Skrevet

hei.

ei har gått til modningsakupunktur, og i dag har vi satt nåler for å se om vi får satt i gang fødsel nå.. har termin 4 aug. mensentermin i morgen.. b egynte for 3 torsdager siden..uke 37.

veldig behagelig:-)

Skrevet

Husk at du ikke er på overitd før uke 42 da ..... :-)

Jeg gikk ( i følge UL termin ) 16 dager over , og hold på å bli gal i varmen ifjord ! Var annenhver dag på sykehuset for å sjekke modningen og at baby hadde det bra .

Jeg tok ikke modnings akup., drakk ikke te etc... men det kan være lurt å ha sex (hvis det frister :-o ), eller vaske vinduer ! Jeg fikke nemlig besjed om at vannet kunne gå hvis jeg strakk mye på kroppen :-)

Vannet gikk ikke av seg sel men jeg ble satt igang.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...