Gå til innhold

hvor lenge sprayer dere??

Anbefalte innlegg

jeg begynte på spray den 7/7. og sprayer 3 ganger om dagen med synarela nesespray frem til 1/8. Så skal jeg spraye i en uke, men da bare to ganger om dagen.. Synes jeg sprayer så uffatelig lenge.. Men det er nok normalt..

Det er ikke så lenge til jeg skal begynne på sprøyter.. (Gonal-f??)

Er det vanskelig, vondt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5739764-hvor-lenge-sprayer-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg begynte med nesespray den 9. juli, fem ganger om dagen med Suprecur. Jeg skal også spraye fram til den 1. august, og deretter begynne på sprøyter (samtidig som jeg sprayer 4 ganger om dagen).

På sist forsøk brukte jeg nesespray i 14 dager, men siden klinikken har ferie må jeg spraye lenger, slik at de kan time uthentingen.

Synes ikke sprøytene var vonde, og heller ikke vanskelige å sette. Det er mer følelsen av å stikke seg selv med en nål som er ubehagelig.

Vennlig hilsen

Hei.

Jeg skal spraye i 14 dager å så skal jeg vell begynne på sprøyter samtidig som jeg skjønner, men jeg skal ta en tlf dit for å høre for å være sikker, syns det er mye å forholde seg til jeg...

Hvor skal dere da, jeg skal til trondheim jeg.

øsker dere lykke til

Hei!

Det blir gjort litt forskjellig utfra hvilken klinikk dere tilhører! Sistgang sprayet jeg i ca en måned før jeg startet på sprøyter. Jeg sprayer 2 ganger daglig, som sist. Det to år siden jeg sprayet sist så jeg husker ikke helt hva jeg gjorde da, men oppleget er nesten det samme nå! Fikk barn sist så jeg tror det går nå også!

Lykke til alle sammen!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...