Gå til innhold

anng anonymknappen... (For/mot å fjerne den)

Anbefalte innlegg

Synes det er litt skummelt at den skal bort jeg... Flere her vet hvem jeg er, og derfor er det fint å kunne "gjemme" seg bak den om man har noe vanskelig/flaut å spørre om... Synes det er teit om de "slemme" som missbruker knappen skal få ødelegge for de som føler en trygghet ved å ha den...

Ønsker innspill...

Fortsetter under...

du kan vel tenke selv... tror du ikke forumet ville blitt noe dødt da? tror du folk hadde vilt spøre om mange rare og intime spørsmål da. Det er jo dette forumet lever på til en hvis grad. Og om ikke, vil jo folk bare finne en måte å omgås problemet på... skifte nick eller lage en "fake" profil...

Jo jeg synes det er viktig at man kan stille spm anonymt, men derfor synes jeg vi må få et anonym forum. De har det på mammanett og det funker bra. Mange som er der og leser og hjelper til å svare :-) Problemet her er hvis du stiller spm som anonym så er det ikke sikkert du blir tatt seriøst for folk er lei. Har selv vært sure mot anonyme, og hadde ikke blitt det hadde der vært et nick...Bruker folk nicket sitt så tar ikke folk seg like nær av ting. Det funker bra på sliterne og skravøekroken at anonymknappen er borte :-)

Sjønner hva du mener Kirsty, men et anonymforum blir nok bare tull... Ingen kommer vel til å gå inn dit for å gi et seriøst svar.. Er irriterende med de anonyme som bruker knappen for å være "slemme", men ser at mange bruker knappen for å spørre om ting de kanskje egentlig ikke tør spørre om.. Vet at det funker andre plasser, men er sketisk likevel..

Håper på flere innspill! :)

klem

Annonse

Huff, ignorerer du anonyme her inne?? Da kommer jo du aldri til å klikke deg inn på "anonym-forumet" du da?!

Kan jeg svare på det anonym spør om, så svarer jeg. Er det motbydelige innlegg, hopper jeg lett over dem. Da forsvinner de kjapt over på neste side ;)

Må bare prøve anonymknappen jeg altså

synes det er helt ok at noen svarer med anonym. Jeg gjør heller ikke stort om det er noen useriøse innlegg på dette. Ignorerer dem somregel, men hender jeg svarer. Men det er da mitt problem at jeg svarer på et problem som ikke finnes eller hva?... Til tider kan det være litt framsynt også å svare med anonym. Det som blir sakt her, kan du alltid finne tilbake til. Noe som i enkelte tilfeller ikke ønskes, selv om det ikke virker så galt der og da.

Tror de fleste anonyme er seriøse, men kanskje synes enkelte ting en vanskelige å spørre om, og derfor godt å kunne være anonym. Greit at man kan bytte nick og sånn.. men da tror jeg mange heller lar være å spørre om akkurrat den tingen. Dette kan igjen føre til at det blir mindre brukere av forumet, og mindre svar å få på seriøse spørsmål...

Jeg ignorerer faktisk ikke anonym forumet på den andre siden jeg er på... når jeg klikker meg inn der er jeg forberedt på at der er anonyme innlegg og er glad for å kunne hjelpe med svar hvis jeg har svaret da... men her inne gidder jeg ikke fordi her har vært så mye kvalm og suring, så det så!

Jeg ønsker egentlig ikke at anonymknappen skal forsvinne, men føler den blir litt misbrukt. skal innrømme at jeg har brukt den selv, men kun hvis jeg oppgir personlige opplysninger. Er egentlig ikke så redd for at folk skal lese et anonymt innlegg av meg og tenke -det må være rose, men jeg ønsker ikke at de skal vite hva mitt nick er og kunne se andre ting jeg spør om/ skriver som kanskje ikke er så flaue men ikke ting jeg ønsker å ha ut på bygda.

Må gå nå junior gråter.

Annonse

Er enig med deg Rose.. Skjønner hva dere andre mener med anonymforum... Men Mener likevel at det er bedre å spørre om ting som har med å bli/lure på om man er gravid, er lettere å få svar på inne på bli gravid.. Tror kanskje at det ender med å få null svar på ting inne på anonymforumet... Synes dere damer her inne er kjempe digg, og håper heller at alle de som missbruker anonymknappen skal sjerpe dere!! :) VÆR SNILL!! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...