Gå til innhold

Hei jenter...!

Simen og Julie

Anbefalte innlegg

STÅ PÅ... dere har egene meninger, og bra er det, men enkelte ting kan dere jo bare la gå... når "folk" signerer med Anonym burde dere overse det... jeg vet di ofte kommer med provoserende utsagn.... ALLE her inne kan stå for det de gjør, og ta konsekvensene for det... jeg er 20år selv å gravid i uke 22 jeg vet at mange mener jeg er for ung til å bli gravid... har hatt lyst på småbarn siden jeg var 14, men gjorde det ikke for jeg viste hvilket ansvar dette innebar... vil bare si at jeg håper alle tenker seg godt om før di avgjør om di skal ha en liten en eller ei... og dere som føler dere klare for det... dere er sikkert klare for det oxo... men husk at det er bedre og vere 2 en 1...

Fortsetter under...

Dere kan sikkert bare ignorere anonyme innlegg... men vi gjør det av enkelte grunner... Når vi vet noen gjør noe vi synes er håreisende svarer vi noe kvast og vil forbli anonym. Nå synes jeg du har vist akkurat det. Ja du er en ung mor, litt yngre enn det jeg ville vært, men du er så absolutt egnet til å være mor. Men det er mange av dem som er noe yngre enn deg vi vil rette en peke finger til. Dem som ikke vil ta innover seg hva det faktisk innebører å få barn. Dem bare vet at de er noe som virker så moro og tror det er en dans på roser. Og mener at dem har livs erfating nok. Tror du med hånda på hjerte kan se det når du snakker om da du var 14 å hadde lyst. Jeg tror også at du vet nå i dag, at du var mye for ung da. Du vet også at om situasjonen hadde vært så at du hadde blitt mor da, så hadde du nok klart det. Men du føler sikkert nå at du er glad du unnet deg denne tiden fram til nå, før du fikk unge. Og jeg tror du stiller sterkere rustet for den tiden som kommer.

Bil anonym, så får jeg se om du leser det ;o)

Jeg skjønner ikke hvorfor dere som besøker dette forumet alltid (nesten) må signere med anonym? Det handler om å stå for det man mener. Selv signerer jeg altid med nick, selv om jeg kan risikere og få noen på nakken.

Jeg er 22år og dermed litt eldre en mange her inne, og har deltatt i diskusjonen angående alder her mange ganger. Da har det vist seg at det er vi som kan formulere oss på en ordentelig måte som blir hørt! Ikke voksne damer som bruker ord som "ungfitter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...