Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har nå vært plaget med dårlig mave i noen dager.Og jeg fikk noen små blødninger i går.Ikke mye nei.Viste i dag også da jeg var på do.Har også en del stikkinger under maven,på en måte.. Og tidligere har jeg hatt stikkinger som kjennes i underlivet.(kjenner ikke så mye av de nå da,men litt) Ringte jm i går og lurte på hva de blødningene kunne være,og ho sa at ho ville "stille diagnosen" at slimproppen hadde gått.. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor maven og alt det andre er slik. (glemte å spør om det) Kan noen gi meg et tips på hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Har ikke peiling.. Håpa noen kan svar dæ!!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 nei, kan ikke svare deg. men hvis du sliter er det jo bare å ta en tlf til føden eller legevakten og spørre:-)
2småbarn Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Normalt skal man jo kjenne stikninger i magen gjennom hele sv.skapet - limoren vokser jo kontinuelig. Jeg hadde det sånn som deg i forrige sv.skap, men uten blødninger da slimproppen gikk ( det er helt normalt å blø litt da). Jeg er uke 30 nå og kjenner litt stikninger i underlivet nå og da. Tror det har noe med modning å gjøre. Livmormunnen bruker lang tid på å bli moden, derfor ville jeg ikke engste meg i det hele tatt hvis jeg var deg :-) Man er jo så observang på alt som er sånn den ene dagen og sånn den andre dagen, men det er jo først hvis man føler over en hel dag at det er helt stille eller at man får mye blødninger etc at man bør ta en sjekk. lykke til videre - alt er nok i skjønneste orden :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Det er som sagt ikke så mye blod,men har hatt det i dag også.Aktivitet har det vært mye av.Ikke så mye i dag,som det det har pleid å være da men.. Er i uke 36+2 i dag da.. Går ut ifra at alt er bra,men en blir jo litt bekymret av og til.
2småbarn Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Gutten min er også veldig aktiv, men har vært veldig rolig idag, så rolig at jeg har satt meg ned flere ganger, drukket vann osv for å kjenne litt etter. Det er helt normalt at barnet kan skifte litt rytme en dag, at den sover mer osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå