Gå til innhold

Om man skal få denne kvalmen, når begynner den da?

Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 5+0, og har ennå ikke kjent noe til kvalmen... Lykkelig for det!! Men så har jeg noen venninner som hele tiden sier; "bare vent du, den kommer, og det kommer til å være det verste du har kjent"

Kjenner jeg blir litt irritert, kan de ikke "unne" meg å slippe unna denne kvalmen??

Så, iom at jeg nå er i 6.uke, og mine venninner sier at den kommer, når kan jeg vente den da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan fortsatt komme, men ingen har sagt at absolutt alle blir plaget. Jeg er i uke 7, og har ikke hatt noen plager enda! Det er vel 70 % som blir kvalme tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var uggen helt fra starten av, men ukene 6-8 var verst. Har hørt mange si at uke 7 er en "helvetesuke". Ønsker deg lykke til og håper for din del at du slipper unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den kan nok komme ja... Men det er så irriterende at de VET at den kommer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke syv nå.ååå kalm som bare det i dag tidlig, ellers så har jeg ikke merket stort til noe kalme.Får håpe det bare va noe som kom og gikk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble kvalm med stor K i uke 6 lå rett ut.. ble sykemeldt 1 mnd fra jobben.. er nå 8+4 og fortsatt kvalm, men kan ha dager som er bedre enn andre....

Håper du slipper unna da......... Krysser fingrer for deg jeg for dette unner jeg ingen............:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var kvalm i uke 5 og 6 og så ble jeg bedre. Ikke alle blir kvalme. Men de fleste blir kanskje litt småuggen til tider. Håper du slipper helt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+3 og jeg har allered begynt å kjenne med unngen og kvalm. spesielt om morgen... men når jeg får noe fet amt innabords så går det bedre...

lurer på hvordan det skal blir når vi sakl til tyrkia hvor det er 50 grader og jeg er tre uker lengre på vei:) hehe... kan bli spennende det jah, håper ikke det ødelegger hele ferien:\\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe denne gang, er bare i uke 6 foreløpig. Men forrige gang var jeg kvalm og spydde hver kveld ved leggetid i uke 14 og 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert du får noe. Jeg hadde ikke noe kvalme da jeg gikk med sønnen min, men er kvalm nå. har vært det siden før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Jeg er i uke 12+0 i dag, og har ikke hatt en dag med kvalme.Jeg var heller ikke kvalm i mitt forrige svangerskap for 10 år siden. Du kan være blandt de heldige du også. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:) Ikke tenk så mye på det du, det er ikke sikkert det blir noe kvalme på deg i det hele tatt.. Se på meg, jeg har det andre svangerskapet mitt nå, er 7+0 i dag å jeg har fortsatt ingen kvalme denne gangen heller.. Jeg håper virkelig at du slipper jeg, ikke tenk på det!!! Slapp heller av å nyt hver dag du har det bra, for alle dager er ikke like..

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble kvalm da jeg var 5+6 ( på bursdagen min, kjempe kjekk presang ja ) er det ennå ( er nå 10+3 ) , men kaster bare opp på kvelden nå. til deg som skal til tyrkia om 3 uker, jeg reiser dit i morgen, så jeg kan fortelle hvordan det gikk neste søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...