Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg sitter her og bimmer, og jeg kjenner en boblende/bølgende følelse fra magen og bakover helt til rektum. Litt vondt i det "bølgen" treffer baki der. Kjenner bevegelser fra den lille også. Hodet er ganske langt nede i bekkenet, og jeg er bare tre uker fra termin.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 vet ikke hva det er, men hadde noe lignende for litt over 1 årsiden... var hos legen for de det endte opp i en så stor smerte at jeg falt i bakken... var helt enormt... (men da er jeg gutt he he)... Om ta det med ro... var så vondt med en gang... ikke etter en tid med bobblig. Resultatet var; Inte... annet enn at når jeg søkte om livsforsikring, med ufør og kritisk sykdom, så gadd ikke forsikkringselkapet å ha meg... ble så forbanna... skal opp til dem løpet av neste uke å høre med dem hva i h... dem mener med dette! Så tenker du å forikre deg.. så ikke gå til lege... he he... jo gjør det om det er riktig ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå