Gå til innhold

lyst på sex hele tiden... flere??

Anbefalte innlegg

må bare le av meg selv for dette er jo galskap... stakkars mannen min som må stå på "pinne" til enhver anledning :) han mener det begynner å bli nok nå, og er redd for kynnere noe som jeg har hele tiden (14+2)

flere som har slik elyster til en hver tid?? han får ikke lage middag uten at jeg må klå og vil ha sex... he he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5739218-lyst-p%C3%A5-sex-hele-tiden-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, men skulle gjerne ha hatt litt av lysten din......;o)

Jeg har ikke mye lyst, her blir det kanskje litt action 1 gang per uke, ikke alltid det engang. Sex er liksom noe av det siste jeg tenker på, men det er veldig godt når jeg førts gir etter for sambo....hihi

jeg er også en av dem som gjerne kunne tenke meg og ha sex hele tiden. Gjerne to ganger daglig. Jeg er derimot ikke sånn pga graviditeten, har alltid vært sånn. Samboer syns ikke alltid det er like festlig da hans seksualdrift er mer periodevis. Kompisene hans derimot, er kjempe-sjalu! hehe...

Annonse

Gjest leelu23 m/ jente 25.11

Så heldig du er da :)

Skulle ønske jeg hadde lyst .. men det har jeg ikke gitt. samboer respekterer det - men jeg skjønner jo at han blir frustrert.. gå fra hver dag/flere ganger om dagen til en gang hver 14.dag liksom... :)

heh jepp kjenner til det, men det er litt lite av det her i gården...vel det er jo sånn greit nok, men ikke nok for meg ;)

Gikk inn på "sex i svangerskapet" og dte var tydeligvis mange andre som også hadde det slik som oss :P

Det er ikke greit noen av tingene, enten man ikke vil ha noe, eller at man aldri får nok ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...