Englefjas Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg eier ikke fantasi i dag. Noen som vet noe som er godt, lett og går fort å lage?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Stek pølsebiter, bacon, kjøttdeig eller liknende. Hell oppi en pose med frossen lapskausblanding, og rør og stek dette sammen til det ser ferdig ut (ca 5-7 min). Krydre med favorittkrydder (gjerne peppermix). Server med litt brød e.l., og vips så har du er rask og deilig middag ferdig!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Kjøp frossen laks og ha i ovnen på rundt 220 grader. Pakk inn masse digge grønnsaker, feks purre, hvitløk, sopp, paprika, squash...U name it....i aliminiumsfolie. Krydre med gode krydder og dryss over urter, tørre el friske. Ha alt i ovnen! Ca 30 min (samme som fisken). Herlig, supersunn og enkel sommemiddag! Server med rømme eller kesam. Bon Apetit!
Molait Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Ellers er kyllingsalat e.l. godt på varme dager som denne:) Kjøper du ferdigrillet kylling tar det bare tiden det tar å kutte opp alt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå