Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 Eller kan det bare komme blod? Og hvor mye blod kommer det og hvordan konsistens er det på blodet? Er vel ikke helt riktig å legge innlegget her inne sammen med alle oss nygravide, men jeg spør for en venninne som er i den 6. uken nå og har begynt å blø...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzzer med 3 Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 når jeg hadde min fikk jeg litt sånn murring.. litt mensmerter liksom... gikk på do da var det bare litt blod.. men dagen etter kom det klumper også.. vet det er mange som blør under graviditet uten at det behøver å være abort.. men da er det nok ikke klumper i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Ok, takk for svar! Så om det er klumper, så er det "farligere"? Og er det rent, rødt blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Enn med brun utflod da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaoleena Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 Har hørt at man alltid skal kontakte lege ved blødning i svangerskapet. Bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå