♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Er 38 uker i dag i flg BIM. Jeg skal på kontroll i morgen, og pga tidspunktet på dagen kan ikke mannen min bli med meg. Alle andre jobber også. Ergo ser det ut til at jeg må kjøre bil til sykehuset selv, ca 15-20 min unna. Er ikke helt høy i hatten når det gjelder dette, men orker i alle fall ikke tanken på buss og taxi er for dyrt. Tror dere jeg kan trygt kjøre selv? Føler selv at jeg går rundt og er litt overbekymret for tiden, men jeg vil helst være en uredd, høygravid kvinne som klarer det meste selv også.
Rut Bram Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg kjører bil nesten daglig, og kommer til å fortsette med det Bruker gravid-bilbelte da det føles tryggere. Hvorfor skulle du ikke kunne kjøre? Er det fordi du er veldig utrygg i trafikken/uvant med å kjøre, ville jeg kanskje ofret de hundrelappene og tatt taxi....ellers ville jeg nok kjørt.
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er sikker på at du klarer å stoppe hvis noe skulle skje:) Likevel; Uredd og selvstendig er vel og bra det, men hvis du likevel føler deg usikker er det også lov til å innrømme det og få noen andre til å kjøre deg hvis du har mulighet. Er nok ingen som synes det er spesielt rart nå
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Er nok bare litt overengstelig for alt som kan skje. Regner meg selv som kjøredyktig, men det er nok bare "om at..", "hvis at...", noe skulle skje som surrer i bakhodet på meg. Føler egentlig på meg at det kan skje noe når som helst nå.
Englefjas Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er 38 uker i morgen og kjører samboeren min til og fra jobb hver dag, fordi han ikke har lappen. Så lenge man ikke forsøker å kjøre til sykehuset selv når man har rier tror jeg det går helt fint. Problemet vårt blir mer hva vi skal finne på når vesla har kommet....
-Juno- Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Hvorfor skulle du ikke kunne kjøre selv? Er det en spesiell grunn, eller er du bare usikker siden du er så langt på vei? Da har du i så fall ikke noe å være redd for, du kan fint kjøre:-) Skulle vannet gå, eller en ri komme, så får du gooood nok tid til å stoppe på et trygt sted, evt kjøre likevel til sykehuset:-)
Linda - mor til to! Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Klart du kan kjøre bil! Er ingenting som tilsier at du ikke skal det? Ingen umiddelbar fare for liv og helse, du er bare gravid.. Selv kjørte jeg flyttelass forrige gang med rier, for å ha noe å gjøre i åpningstiden. Skal sies at de ikke var kraftige, det ville vært uforsvarlig.
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 hmm.. har ikke tenkt tanken en gang jeg! kjører masse bil hver dag, og har ikke tenkt å slutte med det:-) hvis en ikke er syk eller noe så er det jo ikke noe hinder å være gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå