førstebarn77 Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har hatt kraftige kynnere i noen dager, i natt våknet jeg, var kvalm, svettet (noe jeg gjør hele tiden nå!!), var kjempe dårlig i magen-diare, mens smerter, vondt i korsryggen, smerter i magen. Jerg bare lå og vred meg, tenkte at nå er jeg blitt matforgiftet, men så lurer jeg på om det var rier?? >Det holdt på litt, forsvant og kom tilbake, lå og vred meg i noen timer før jeg sovnet igjen. Jeg hadde egentlig ikke spist noe nytt eller rart.. Var helt forferdelig når det stod på, har de siste dagene kjent "stikking" i underlivet og nedover bena. Jeg er 35u+1d. Kan dette være begynnelsen på noe?? I dag er jeg lettere sliten, litt kynnere bare, dårlig i magen, kvalm, stikking/iling fra underlivet og nedover bena, akkurat som jeg er støl der nede...Lurer på om det snart er tiden for å pakke baggen?? Er det noen som vet???? )
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Beskrivelsen din høres mistenkelig lik ut som det andre damer her har beskrevet i et par dager før fødselen. Tror nok du bør pakke bagen og be sykehussåføren din holde seg i nærheten:)
førstebarn77 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Takk for godt råd! Føler meg ganske mye bedre i dag, men lurer jo veldig...Tror jeg skal pakke baggen i dag, er jo litt tidlig å skulle føde, men mange føder jo før tiden!
Ninn (har født:) Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Hei på deg! Jeg er 35+4 og har hatt samme opplevelse, men nå i 2 uker ca (det har blitt mer og mer de siste 3 dagenen), jeg trodde også at jeg kom til å føde, men det virker ikke slik... Jeg tok det opp med JM og hun sa at det kan være modningssmerter, de kan være kraftige de også. Jeg fikk beskjed om å hvile litt mer enn vanlig og ikke begi meg ut på lange gåturer da, siden det hos meg virket som om det ble mer og mer av å være i aktivitet. Jeg har hatt masse vondt i korsrygg, nede i mage (ordentlige menssmerter!), løs mage og diare, kvalme (men det har jeg vært plaget med lenge da), svetting, masse kynnere veldig ofte, kynnere som varer gjerne noen minutter av gangen og stikking i skjeden (det har vært vond også) og kramper nedover beina. Jeg vet ikke helt om vi føder før tiden pga dette eller om det bare er modning, men jeg føler det iallefall på samme måte som deg:) Babyen min har vært mer aktiv de siste 3 dagene enn før også. Lykke til iallefall:)
førstebarn77 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2006 Godt å høre at flere har det slik, nå har det tatt seg opp med kynnere og kvalme igjen, har kontor dager hjemme i dag og i morgen, men ser ikke ut som jeg får gjort så mye.. Det du beskriver over er akkurat slik jeg har det, håper dette ikke skal vare så lenge, har ikke hatt en eneste plage under hele graviditeten før dette satte inn. Begynte med sterke kynnere og toppet seg i natt, min lille jente i magen har holdt på mer enn noen gang de siste dagene. Dette blir spennende, driver og lurer på hva jeg skal pakke i baggen! Men har beregnet at jeg skal være på jobb til og med 11.august da..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå