TuppenogLillemor Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Dette må da være vitamin mangel!!! Jeg har så lyst til å spise våt jord!!! Jeg gjør det selvfølgelig ikke, men du vet når det har regnet ute og det lukter våt jord, sement osv... denne smaken har jeg i munnen og har så lyst til å spise jord..... Tror jeg blir gal snart!!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 En teori om gravidelyster går på at man får lyst på det som inneholder vitaminer/mineraler man mangler, men det trenger jo ikke å være sånn.. Vet ikke helt hvor man i så fall skal hendvende seg for å få greie på hvilke næringsstoffer man (om noen) kunne finne i jord, ville bare uttrykke min medfølelse:) Høres ut som en litt "slitsom" lyst å ha:) Dakar. Du får prøve å nøye deg med lukta;)
TuppenogLillemor Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Det er forferdelig slitsomt! hehe må le litt også da Ikke så normal ting å få dilla på liksom... Hadde vært mye bedre om det hadde vært sjokolade eller is.. Ja,ja får vell stå på hodet ned i blomsterbedet og snuse på jorda Litt av et syn :):)
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Du kunne ikke lagt ut et bilde av det til oss damene som trenger noe å smile av...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå