Gå til innhold

stor baby

mia_mor_med_bebi_i_magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det med å ha en stor baby?

Har fødselsangst og skal in på sykehuset til samtale. Har funnet ut etterhvert at babyen er mer en 25 % større en "vanlig"

Veldig glad for en stor frisk gutt :) men det hjelper ikke akr på fødselsangsen.

Jeg har født en gutt på 4 kg før og det gikk godt, men somsagt har enda verre fødselsangst denne gang en sist :(

Lurer på hva som er vanlig, hvor store de er før du blir satt igang før tiden, hvor mye før de setter i gang eller om en blir tilbydt ks

har forstått at dette m fødselsangsten prøves og taes hensyn til itillegg til at babyen er stor...noen som har erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på bekkenet dit. har selv født en på 4,6 kilo, og venter en som er større nå. har ikke fått tilbud om igangsetting eller keisersnitt, og har termin idag.

Skrevet

Heisann!

Jeg har ingen erfaring med igangsettelse pga store babyer, men lurer litt på det samme selv. Førstemann her veide nemlig 4100 gram og jeg fikk ham ut etter mye om og men. I dag var jeg på UL og frøkna ble estimert til 3.5 kg allerede, og jeg har 4 uker igjen til termin, så det blir en plugg dette også!

Jeg gruer meg ikke til fødselen slik som deg...men er spent. Håper du får snakket med en som forstår deg og kan berolige deg!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...