Gå til innhold

9+5 Spyr, spyr og spyr litt til noen andre ?


Linni PuseGal

Anbefalte innlegg

Huff fortiden er den lille herlige i magen bare "jævelungen" med et smil om munnen hver gang jeg sier det.

Jeg spyr heletiden og ikke minst "gulper"/raper. Er det noen andre? begynner jobb den 07.08 og gruer meg om dette fortsetter.

Men en lærer liksom og ta det med humør :-) spøker litt med ta en god middag får jeg smake 2 ganger på osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blææærh, skjønner godt hvordan du har det.

Det værste pleier å gi seg rundt uke 12. Ikke begynn på jobb igjen hvis det fortsetter, da blir det bare verre, jeg lover...... Slapp av så mye du kan, spis litt og heller litt ofte så du slipper å bli "sulten" det er ofte da brekningene og kvalmen setter inn. Dette er kun tips fra egne erfaringer, det er ikke sikkert det hjelper på deg, vi er jo alle så forskjellige.

Håper du snart blir bedre hvertfall, masse god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det for ille kan du bruke postafen.. vanlig reisesyke tablett.. har hørt med lege, gynekolog lest hos legemiddelverket osv at det er den tabeletten som har vært mest brukt opp mellom de siste årene og som de anbefaler.. det står på pakken at du skal rådføre deg med lege før bruk og at det har vært lite testing på dem men legen sa at de heller ikke har kunnet koble dem opp mot misfostring osv.. så de er helt trygge å bruke.. men bruk minst dose og så lite som mulig.. hør med legen din.. eller hjelper phenergan.. bare at du blir så voldsomt slapp.. hadde hyperemesis i begge mine forrige svangerskap og fikk anbefalt dette av overlege i barnekirurgi på rikshospitalet..han mente at phenergan var helt trygt å bruke.. Hvis ingenting hjelper med tanke på små hyppige måltider osv.. er det ikke noe vits å bli lagt inn på sykehus for dehydrering heller...lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for mange gode råd, har prøved det meste men det funker dårlig. Liker dårlig og ta piller så det får bli i et nødstilfelle.

Nei håper ikke at jeg blir dehydrert :-) og om jeg skulle bli det så JO da ville en blitt lagt inn på sykehus med drypp. (det har noe med veske og gjør ikke mat sånn ellers. :-) Har også prøvd disse armbåndene som skal trykke på et bestemt punkt og de hjelper faktisk i en time el 2 må så forsvinner effekten der også. Håper jeg er bedre til jeg skal begynn på jobb, men heldig vis er min neste legetime 4 august så jeg kan se det ann til da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...