Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 4mån som spiser mme (har begynt nå me litt smakprøver på maisgrøt). Han har vært plaget av hard mage til o fra, men som oftest har d hjulpet me malt i flasken. Vanligtvis bæsjer han hver 2 eller 3 dag, men nå har d gått 5 dager siden sist!!! Har prøvt å massert magen litt når han trykker, har "stimulert" åpningen me litt olje, har hatt i mer malt i maten men ingenting har hjulpet!! Sviskesaft bare spytter han ut igjen.

Snakket me helsestasjonen o alt d sa va å gi mer malt, men jeg gir jo ca 1/2 teskje til hver måltid (200ml utblandet mme), hvor mye kan en gi??

Trenger hjelp nå, vær så snill! Jeg mår dårlig når jeg ser hvor mye han sliter..

Takk på forhånd

Fortsetter under...

Ja, tenkte d samme som deg så jeg har gitt han mer vann d siste dagene (han liker d ikke så godt enda) . Men han virker ikke så utilpass, trykker litt iblandt og blir litt grinete, men så stopper han opp. E litt bekymret hvis han medvetet holder igjen, hvis han husker hvordan d va sist han bæsjet me smerte osv. Men han e like bli o gla som vanlig ellers...(nå sover han så søtt)

Har du eller noen andre prøvt me sukkervann? Fungerer d? (hvor mye sukker til hvor mye vann)?

Har lest noe om miniform. Hva e d o noen me erfaringer fra d? E d på resept?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...