Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har kjent en liten gullfisk i magen et par ganger de siste to ukene, og jeg er 15 uker på vei! En ganske rar følelse! Akkurat som et lite gullfisk-hopp... Og magen begynner å bli stor og god, men ser mest litt småfeit ut akkurat nå...

(o:

jeg er 18 + 3 i dag, og har fått litt mage, men ser egentlig bare feit ut (har lagt ut bilde på våre album). Gleder meg til magen blir kulerund og helt hard sånn at det ikke er noe tvil. Jeg har kjent liv i nesten to uker, tror jeg. Husker ikke nøyaktig når jeg kjente det første gang. I begynnelsen var jeg veldig usikker på hva som var hva. Men nå er det oftere, og det er en rar (og veldig fin) følelse.

Annonse

jeg er i uke 22 og magen er en fin kule på:) men for det vises, men ikke så alt for godt. men den kommer seg:)

jeg kjente liv i uke 11-12 og lillegulle har sparket hver dag siden da. untatt når det er 30 grader ute.. da tror jeg vi begger ligger langflat da og er like slapp:)

Jeg var oppblåst i magen rundt uke 14, og så fikk jeg litt mage rundt uke 17 (som så ut som gravidmage da jeg stod oppreist), Kjente liv i uke 16, spark hver dag fra uke 17 (ikke bim uker, dvs uke 18 i bim uke)

Nå er sparkene ganske krafige og synes utenpå :o) Er i uke 22 nå (uke 23 på BIM)

Lille i magen var helt turbo i hele går, og gjorde at jeg ikke fikk sove :o)

Lykke til videre med babyen i magen!

Husk det at man kjenner liv veldig forskjellig, noen har morkaka forran som gjør atd e kjenner det senere. Og jeg kjnete aldri noen gullfisker i magen, kjente en liten boble i magen den ene dagen, og etter det kjentes det ut som spark, var ikke noe tvil om hva det var!

Du kan se magebilder her:

http://jonasja.homeftp.org

Jeg er 18+6 og for en ukes tid siden kom magen skikkelig. Har hatt sånn mage som bare har sett feit og kvapsete men nå er det ikke noe tvil om at det er gravidmage... ;)

Har kjent liv to ganger i løpet av tre uker, men både i går og i dag har det vært ganske mye så det begynner vel bare mer og mer tenker jeg ;)

Veldig gøy da :)

Annonse

Jeg merket de første bevegelene omkring uke 14.

Magen virket mest oppblåst og så litt feit ut en stund før det var tydelig å se at det var en gravid-mage...

Rundt ultralyd-tid hadde jeg fått en liten kul. Sånn rundt uke 22-23 kom magen .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...