Gå til innhold

sekretet ...el slim??? noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

har sett på sekretet mitt 1 gang i går og 2 ganger idag,mn det er likkens hver gang! når jeg kjenner på det,så er det noe creamy hvitt,og noe slimete som minner om noe tjukkere enn hårgele? det kommer sammen med d hvite.jeg kan trekke mye på slimet,men d hvite blir bare små topper? haddet brun utflod i 3 dager i forrige uke,når jeg egentlig skulle ha mens,men så stoppet det og dette slimet kom! hva er dette? noen som vet?? er så frustrert? noen søte engler som kan være så snill å hjelpe meg? for jeg har ikke peiling!!!

- FORTVILT -

Fortsetter under...

Det var vanskelig å forstå egentlig hvordan sekretet ditt er ut i fra forklaringen din her. Brun utflod? det kan ikke ha vært en festeblødning da???? Jeg fikk mye mer hvitt utflod når jeg var gravid...har du testet deg?

har ikke testet nei...kan jo prøve å forklare bedre.:) forrige uke fikk jeg brun utflod som jeg pleier før tr siden jeg sluttet på p pillen. men denne gangen stoppet den,så kom hvit utflod blandet med trekkbar slim i stede for tr? sjønner ingenting jeg! har ingen symptomer på graviditet vertfall...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...