Gå til innhold

Jeg trenger mammabukser... hjeeeelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk kjøpt 3 bukser på HM, en svart penbukse, en jeans og en linbukse. Jeg måtte innom flere forskjellige senter før jeg kom til en hvor de akkurat hadde fått inn litt så jeg hadde flaks da. Men da ble det ikke så dyrt. De hadde noen fine treningsbukser også med bred strikk i livet som kosta 199,- så det er mulig... ;) Og så hadde de noen på Lindex også så jeg. Alt er jo ikke like vakkert, men noe av det er helt greit

Hei Angelas-baby!!!! først vil jeg bare gratulere med vel overstått ul, var det ikke utrolig???? jeg svevde ut etterpå jeg.......

hvis du går inn på www.too-chic.com har de mange fine mammabukser...... jeg synes heller ikke de fra hm er spes fine, de jeg har sett i alle fall, også er det nesten ingen mammaklær på hm heller, helt utplukka der jeg har sett......

Annonse

Heihei! Var bare her inne for å titte litt på hva dere desember-jenter skravler om (har en venninne som har termin i desember)

Og så så jeg denne tråden:-)

Hadde det store problemet selv å ikke finne noen bukser rundt denne tiden selv og vil gjerne komme med et råd:

Sandvika storsenter!!! Der har de en mamma-butikk (husker ikke helt hva den heter) med MASSE valg i bukser, lengde i bena, fasong osv...

Jeg følte jeg ble reddet av en engal når jeg kom dit, hihi:-)

Bl. annet har de merket 2wear som virkelig er å anbefale.

Og det til en overkommelig pris!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...