☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Startet jo med mens smerter hele natt til ons. Da jeg kjørte hjem fra jobb måtte jeg bare stoppe for de var så sterke.. Så forsvant de en stund, og kom tilbake igjen. Ringte på føden, og de mente jeg måtte komme nedover. Hadde svake rier med 10min mellom, og alt sto bare fint til med Mathilde =) Hun hadde det kjempe bra. Men for sikkerhets skyld ville de ha lege tilå se på meg... Lå nå å ventet i 2timer, med små mens smerter før hun kom. Da hun tok g.u. sa hun at jeg hadde bare 2cm åpning, og livmorhalsen var myk... Hun trodde ikke jeg kom til å føde i natt (natt til i dag) men i morgen kunne godt være (altså i dag)!!!!! Hun mente jeg burde være forberedt iallefall, i og med at det var like før.. Men,,, va mener hun med like før da??? Er i uke 37+5.. Er like før om to uker eller, hva!?!?!
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Kom på føden jeg med sterke rier med 5 min imellom.Hodet hadde ikke festet seg og jeg var ikke moden.Riene forsatte,etter 6 timer var hodet festet og livmora var helt moden,men bare 1 cm åpning.Etter 4 timer til var det ikke mer åpent,så jeg fikk tilbud om å reise hjem og slappe av og sove for og så komme til bake.Det er nå 1 døgn siden jeg jeg reiste hjem for å sove.Har ikke hatt en eneste ri etterpå....Trodde også fødselen var i gang ,men...Håper du får i dag, sinnsykt deprimerende å gå å vente sånn når alt er klart.Lykke til
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Så spennende!!! Etter bim-klaenderen er du jo i din 38.uke siden du er 37 fullgåtte og 5 dager uti svangerskapet. Regnes vel som "på termin" fra 3 uker før og 2 uker etter termindato om jeg ikke har misforstått helt. Med andre ord; er ikke helt usannsynlig at din lille Mathilde kommer SNART!! Hold oss informert da, hvis du orker.. Synes sånn herer grøsselig spennende om dagen, sikkert en form for mental forberedelse det også.. Lykke til - i bøttevis!
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Jah, kjipt det jah.. når man tror ting er igang.. Blir bare så frustrert over at jeg ikke helt skjønner hva hun mente... Hun sa at jeg for all del IKKE måtte kjøre bil, og være forberedt, i og med at det var så nære... Jaja, eneste er vel å vente å se =)
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 ja,frustrede d skjønner deg veldig godt.Krysser fingrene for deg:)
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2006 har hatt rier i dag også, litt sånn av og på.. Noen vondere enn andre. Blir så vanskelig når det er førstegangen, har jo ingen erfaringer fra dette såh...
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2006 har hatt rier i dag også, litt sånn av og på.. Noen vondere enn andre. Blir så vanskelig når det er førstegangen, har jo ingen erfaringer fra dette såh... Sånn magen strammer seg og blir kjempe hard!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har gått med 2 cm åpning og ganske moden livmorhals i snart tre uker, endel maserier, men det ser ikke ut som om det har tenkt å skje noe enda. ( Er du heldig blir det snart baby på deg, men du kan jo "ende opp" som meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå