Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har 32 dager igjen til termin - på siste kontroll (3 uker ) siden var hodet godt festet... (fikk beskjed om å ikke løpe maraton ihvertfall.... ;)

Dette er mitt andre barn og forrige gang var hodet også festet på samme tid i graviditeten..

Nevnte dette for noen andre gravide her og de utbrøt. Oi! Er ikke det veeeldig tidlig da...? Tja, tenkte jeg....

Så da lurer jeg litt på deres små... har de festet seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 2 uker til termin og hodet har næsten festet sig... surt!! da blir der sikkert ikke fødsel før tid på mig.

Skrevet

Festet seg i løpet av 6 timer mens jeg lå på føden,livmorhalsen blei helt moden også.3 gf..Hadde sterke og regelmessige rier,men ville ikke åpne seg så jeg reiste hjem med en sove tabbelet og sov.Har ikke hatt rier på 1 døgn nå

Skrevet

Hvis dette er barn nr 2 så fortalte min jordmor at hodet ikke trenger å feste seg før likefør fødselen er i gang... var ikke så uvanlig det sa hun.

Skrevet

merkelig...fikk også beskjed om det når jeg kom på føden...Spurte om hodet hadde festet seg,men nei sa di..ikke sikkert d gjør det heller før fødselen starter siden jeg er 3 gangs f.6 timer etter på var d festet og livmor munnen var helt utslettet og moden...

Skrevet

ksoleng

Nei dette er første barnet, og da pleier det vel og feste sig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...