Gå til innhold

Helt utenom temaet, men hjelp! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Som de fleste andre jenter/kvinner på denne årstiden, ønsker jeg meg også en solbrun kropp... Dette har de siste dagene resultert i iherdig innsmøring av selvbruningsprodukter... (nå begynner kanskje noen alt å ane problemet, hehe:))

Resultatet har faktisk blitt ganske bra, men jeg har gått i den klassiske fellla...ikke vasket hendene godt nok etterpå.... Så.....Våknet i dag og hendene mine ser ut som gulrøtter...(værre og faktisk) Skal bort i dag, og kan jo ikke gå sånn.Har omtrent skrubbet meg til blods, men ingenting hjelper... Gode råd noen???

Det her ser virkelig j***** ut!

Fortsetter under...

Annonse

Enten så skaffer du deg noen elegante tynne hansker...men det du kan prøve er ansiktrens, gjerne noe med alkohol. Det har jeg funnet ut tar noe av fargen. Zalo vil nok også trekke ut noe, men jeg ville ha "renset" hendene og sett om det ble bedre.

Lykke til, det er ikke bare bare å skjule hendene;-)

Klem

Har hørt at sitron skal hjelpe mot dette... Del sitronen på midten og smør det ut i hendene.. Har ikke prøvd dete selv, men mangen som sier dette funker..

Jeg selv bruker bare litt peeling, men har ikke hatt så mye farge inni hendene, men du kan jo prøve.. Lykke til!

Annonse

Ikke ta det ille opp, tese, men anbefaler IKKE å prøve whitesprite, det bare tørker ut og ødelegger huden viss du gnir det skikkelig inn!! Jeg har erfaring, har akkurat malt i flere dager, og må smøre meg hele tida nå.

Det som faktisk hjelper litt, er som noen nevnte ansiktsrens, og sånn rensende ansiktsvann. Men det går ikke bort mye farge om gangen, så du må nok holde på ei stund. Lykke til iallefall!!:)

Uff, jeg kjenner meg igjen!!!! Gjorde det samme nå før sommeren :-/

Jeg endte opp med å sitte å skrubbe med stålull og vann... Ikke så vondt som det høres ut, og det forsvant faktisk!! Men det var litt av en jobb ja...

Lykke til!!

Håper du har fått av fargen nå, jeg har ikke noe råd til deg i dag, men kjøp deg engangshansker og bruk dem neste gang. Jeg gjør det når jeg bruker ren selvbruningskrem. ellers så bruker jeg jevnt dove sin sun glow og da holder det å vaske hendene etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...