Gå til innhold

sjøsyk... kan jeg bruke postafen???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på ferie og ta danskebåten.... Vet at jeg blir dårlig bare ved tanken.... Men vet ikke om jeg er gravid. Vi er midt i eggløsningen nå, men jeg er alltid så redd for hva jeg kan spise, drikke ol disse to ukene jeg går å venter på om det har skjedd noe. Slik var det med nr en... jeg var sikkert et lite mareritt de 15 mnd vi brukte før den satt - og nå er vi i 4 pp og jeg er like dann.

 

Har noen erfaring med dette? Det står bare rådfør lege, men jeg har ikke lyst å fortelle til noen at vi prøver - ikke engang legen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er dette bare mitt råd, men som du sikkert har skjønt her inne er vi gravide av veldig ulik oppfatning av ting. Jeg brukerselv postafen og er gravid i beste velgående. Jeg fikk også i meg endel alkohol før jeg faktisk visste at jeg var gravid og det har også gått bra. Det er ikke før i 5 uke at fosteret begynner å ta til seg næring fra moren. Så uansett hva du er- syns jeg du skal ta reisesyketabletter og spise og drikke det du har lyst på:)Lykke til på danskebåten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å prøve de armbånda som de selger hos helsekosten. Spør etter akupunkturbånd som brukes i forbindelse med graviditet og sjøsyke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen, gynekologen sier at dette er helt ok så lenge du ikke bruker dem i all evighet men når kvalmen er på sitt værste.. har ikke vært forsket nok på dem.. men ikke kan kobles til noen tilfelder av missdannelse eller liknende heller.. de har blitt gitt til gravide i så mange år at risikoen bør være svært liten.. jeg har brukt dem med mine barn og har friske og raske unger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...