Gå til innhold

Magen min er så stor!


nurkimagen.com

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 10+3, men ser ut som jeg er 5mnd på vei. Jeg er normal vekt ellers, har bare fått DEN magen. Alle ser at jeg er gravid. Hjelp, tenk om det er to????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, godt å høre at vi er flere. har også slik stor mage at det er nesten flaut. er bare inne i min 10 uke og vet jo at babyen ikke fyller alt. leste i boken jeg skrev da jeg gikk med datteren min, og da kjøpte jeg ikke mamma bukse før rundt uke 17!!! og nå må jeg snart ta de i bruk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo sånn mage..må jo være at den er skikkelig oppblåst..jeg går i min 10 uke..men ser ut som jeg er 5 mnd på vei..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, hehe... Blir nødt til å fortelle det snart pga av magen (og puppene), bra de fleste kjente er på ferie enda... Er også i min 10. uke, men ser ut som en 4-5 mnd ja... Kor ska detta gå??? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter:) er det ikke bra at magen er stor da? noen er jo "plaget" med at de ikke får mage før de er 6 mnd på vei... jeg håper mine mage blir stor fort jeg:) er slank fra før, og vil at det skal vises:):)

mange som ikke får mage, de ser ut som at de har lagt på seg noen kg(ikke at det gjør noe, men)... Håper min mage vises tidlig=)

nå er jeg bare oppblåst på kvelden, er kun 5+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med mage, elsket å vise frem min store mage forrige gang... men nå i uke 10 er det ikke alle som vet om graviditeten, mange ønsker å vente med å si noe til etter uke 12... Derfor passer det "dårlig" med en gravidemage str. 5 mnd nå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det er flere som meg!! hehe..

Er i samme gryta.. 10+5 og DEN magen..

men tror nok at det kan være litt årsak av bl a oppblåsthet etc i magen også...

*ler*

skal på UL onsdag 4.. da får jeg vite om det er en eller flere... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5 i dag, og magen har kommet hos meg også! Sikkert bare masse luft, men vanskelig å holde magen inne. Tror nok at de rundt meg tror at jeg har lagt på meg litt på magen i det siste! Men men, klager ikke så lenge alt er bra med den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei.

 

Her skal dere se jenter. Jeg er 12+2 uker. jeg er kraftig fra før, men magen har vært flat. Har dere tått en "fotballkul" ?

Det har ikke jeg. Magen min begynner fra under brystene og slutter over.... Den ovale ballongen. Er ikke til å misforstås. Magen min kom ve 7 uker og har holdt seg der. Vet det bare er 1. Tør ikke tenke på hva jeg skal kle på meg i vinter. Naboens telt? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 11,og i går måtte jeg ta i bruk den nyinkjøpte mammabuksa mi gitt..

har fått den kulen på magen allerede. ser ut som jeg er 4-5 mnder på vei. lurer på hvor dette ender;)hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises veldi godt på meg også. Jeg er 12 fullgåtte uker på veg idag:) Hørte jeg overgang til 2. trisemester?? Jippi!

 

Jeg har en helt vanli slank kroppsbygning, men har tydelig fått kulemage. Har gått opp ca 2 kg. Ei av venninnene mine så at jeg var gravid før jeg fortalte det. Jeg begynte på jobb igjen etter sommerferien idag, men fikk ingen kommentar. De som er de mest nysgjerrige og frekke nok til å spørre har ferie enda heldigvis. Men nå kan jeg jo snart fortelle det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...