Gå til innhold

hjertet


To store og en i magen

Anbefalte innlegg

skal på min første kontroll om en uke, går da i min 11 uke, men akkurat 10 fullgåtte uker. Tro om jeg kan få høre hjertet da med det vanlige instrumentet som legen har, eller er det for tidlig?

 

Er 2.gangsfødende og virker som livmoren har kommet opp fra skambenet(eller hva det er det kommer opp fra) men iflg ting jeg har lest, kommer den ikke opp før om enda noen uker...kan det ha seg slik at 2.gang kommer den tidligere opp, eller er det bare innbilling fra m in side. har faktisk bra mage allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skrev innlegg rett over deg..min mage er også nokså stor allerede, er 10+3 idag. er også 2. gangsfødende, så det går nok an ja. Har hørt at magen kommer fortere andre gang...

Har på følelsen at jeg blir diger denne gang.

 

Ang. hjertet så tror jeg det kommer veldig an på hvilket apparat legen har. Når det er så tidlig, så er det en risiko for at man ikke får fram hjertelyden på apparatet. Men noen kan, har jeg hørt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som var på kontroll uke 10, da hørte de ikke. 2 uker senere hørte de hjertet uten problemer. Tror både størrelsen og hvordan fosteret ligger akkurat da har mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...