TreHjerter Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 Er 9+5 og har hele denne uken plagets i økende grad av smerter i bekkenet, spesielt i halebeinområdet, men også krampeaktige smerter i skambenområdet. Spesielt plagsomt om natten i enkelte stillinger, og når jeg går mye på hardt underlag. Minner mistenkelig om bekkenløsningplagene jeg hadde under forrige sv.skap, men... ALLEREDE???? Trodde ikke dette oppstod før i slutten av andre trimester eller noe??? Fikk yoga for gravidet DVD i posten igår, kan den type øvelser hjelpe noe tro???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 En jeg kjenner hadde bekkenløsning fra 3 mnd jeg....Så tror dette kan oppstå relativt når som helst... Det finnes jo forskjellig grad av det da, så om det er det du begynner å få nå så får vi håpe at det er en lett grad av bekkenløsning... Lykke til iallefall...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Minus det "jeg" i første setning der.... Blir litt sullete når man er gravid..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensin Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Tydeligvis mulig, jeg var 9 uker på vei da jeg begynte å kjenne det, og siste uka har det bare blitt værre og værre. Nå kan jeg bare gå i maks 5 min om gangen, og det er stort sett vondt hele tiden. Har heldigvis fått fysiohenvisning, og legen sier at det vil bedre seg ettervert(:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå