Gå til innhold

Mammaklær!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg dristet meg inn i en mammatøybutikk og fant faktisk litt av hvert som er helt herlig å ha på seg og som ser ut som vanlige klær - bare at de passer MYE bedre til kulen på magen. :-) Kjøpte bl.a. en olabukse som går under magen, den klemmer ikke nederst på magen i det hele tatt og så sitter den godt og har tøffe lommer! Men på H&M var det stusselig utvalg! Kommer nok til å holde meg til mammatøybutikken her, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vilken vecka är du i? jag är i vecka 8 och tycker det är pinsamt att jag redan behöver mammakläder men om andra har det så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at trenger en mammaklær så trenger en det - det er spiller ingen rolle hvilken uke man er i. Jeg trengte det i uke 8, jeg og! Ikke tenk at det er pinlig, Malin 81

Butikken er Louise Mammaklær på Gjøvik. De har kjempemye fint og jeg fikk veldig god hjelp der! Dessverre er hjemmesiden deres ikke helt oppdatert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er www.louisemammaklar.no. De har akkurat begynt å føre klær fra mama-licious, også, forresten! (www.mama-licious.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde jeg, prøv en gang til...

Men de kunne godt engasjert seg litt mer i den siden, siden de skriver at det går an å bestille om en bor langt vekke (jeg bor på sandnes..)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt butikken på Gjøvik. Da kan en få vite litt mer om kvalitet, farger og størrelser. Hun damen som hjalp meg var i hvert fall veldig hyggelig! Nummeret er 61178010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det hele tatt! Jeg bare svarte på de spørsmålene jeg fikk etter det første innlegget, jeg! Og der skrev jeg da ikke noe som lignet på reklame for en bestemt butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...