Gå til innhold

Hva betyr det?? Ang. EL-test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positiv EL-test for 16/17 dager siden, og trodde at enten måtte TR dukke opp i disse dager eller så måtte en g-test være positiv....ingen av delene har skjedd...., men EL-testen er jammen positiv igjen 3(!) dager på rad nå.....? Hva skjer?? Min syklus er helt sprø, og TR dukker opp ca annenhver mnd, men nå skjønner jeg ingenting...Trodde ikke EL-testene ville være positive med så kort mellomrom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at mange her inne får pos. el.test når de er gravide da.. :)

kan det være??

klem

Skrevet

Jeg aner ikke hva det betyr..men hvilke el tester har du brukt? har hørt at de fra billitester, de strimlene ikke er spesiellt bra?

Skrevet

el-test kan slå ut om du er gravid også.

ta en ny grav-test om noen dager.

kan jo være hcg nivået ikke er høyt nok til å slå ut

på grav-testen enda?!.

er nok hvertfall ikke el du har nå.

Skrevet

Takk:) Er bare jeg som er så frustert og utålmodig, og vil at ting skal fungere som normalt:)

Elinelinea, jeg bruker de digitale testene til CB:)

Skrevet

Hmmm...da er det jo absolutt mulig at du bør ta en graviditets test ja:) Løp og kjøp!!

Skrevet

Så i en annen tråd at tanta var dukket opp hos deg, dollypopp:(:( MØKKATANTE!!!!!!!

Trøsteklem fra nord...

Skrevet

jeg fikk positiv el-test før den slo ut på vanlig cb! håper du og får positivt svar snart :)

Skrevet

Har hørt at det kan skje, ja:) Håper på det, men da må jeg ha litt sen produsjon av hcg. Tok g-test i går kveld og den var negativ... Under vanlig EL kan man da få positiv EL-test tre dager på rad?? Trodde kun det var to dager den var positiv....??

Skrevet

Hvor sterk er denne streken på denne eltesten da? Husk at den må være like sterk eller sterkere for at eltesten skal fungere som en pos el/grav.test.

Skrevet

Da jeg gikk over nå sist (ikke planlagt) så tok jeg en el-test for å berolige meg selv om at jeg ikke var gravid, for da ville den jo være nagativ. Den var så positiv som jeg aldri hadde sett før... Tok grav-test dagen etter og den var også positiv (men mistet igjen). Du får ha lykke til! Jeg tror nok du er gravid! :-)

Skrevet

Emblamamma: jeg bruker de digitale til CB.....slipper og se etter om streken er sterkere eller ikke:):)

Alva: jeg tror dessverre ikke at jeg er gravid...:( Har nettopp lest på et forum inne på pernille.info om at man kan få gjentatte positive el-tester dersom kroppen prøver og få eggløsning etter og ikke ha klart det tidligere i syklusen...tror det er det som har skjedd med meg....det forklarer og hvorfor jeg får positive el-tester, men kun TR en sjelden gang:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...