♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hva skal bimdamene finne på i dag da, forutenom å bimme selvfølgelig ?? Har så mye jeg har tenkt til men som jeg ikke får knøvlet meg til å gjøre... Huset trenger konstant å ryddes.. Mange som roter og 1 som rydder.. Uheldigvis er den ene meg : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2006 Og JA jeg skal spørre hver dag hvor mange dager det er igjen : )
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jobbe, jobbe, jobbe. Og så gleder jeg meg til guttungen kommer hjem...Han fikk nemlig utvida ferien med hyttetur noen dager. Og så gleder jeg meg til å komme hjem til kjæresten, som kom hjem i går helt plutselig. Pendler og skulle være borte til neste fredag eg....!;-) Ikke så værst dag mao. Og jeg har 152 dager igjen!:-)
Abracadabra Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Hei Piadi! Vet hva du mener med mange som roter og bare én som rydder...skjønt hos oss er det bare mannen jeg kan skylde på enn så lenge...! Men jaggu er han flink å rote også. Selv nå når han ukependler klarer han å rasere (i mine øyne) leiligheten de to dagene han er hjemme i helgen! Haha... I dag er planen å gå fra jobb kl 14 (er 25% sykmeldt, ryggen trøbler litt - sikkert de ekstra kiloene, kremt), hente min søster på jobb og hunden min hjemme, og så dra ut i Mynteviken utenfor Bergen og baaade! Ser lit skummelt ut på været akkurat nå, ble litt overskyet, men får håpe solen vinner frem i ettermiddag igjen. Ha en fin dag!
2nj♥ Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Bra! Tror vi må dra å bade idag også. Det er altfor varmt for meg nå. Så enten må jeg sitte inne ellers må vi dra å bade. Mannen holder på å skru sammen komode til babyen. Gleder meg til å rydde og ordne i klærne til lillebror ja. :-)
Veslemor77 Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Skal i alle fall være på jobb... ( er ikke veldig flink til å jobbe om dagen..) Så kommer svigers på grillings i ettermiddag før de tar med seg to små troll til sommarland i Bø.... FRI HELG!! JUHU!!! Også skal jeg SOVE!!! ( etter jeg har vært ute med hunden...)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 I dag reiser vi på hytta i Risør... Gleder meg så sinnsykt.... Håper været blir bra, da blir det masse bading og soling. Ellers er det husarbeid så huset er rent til vi kommer hjem....Husarbeid er morro....NOT
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2006 Misunner dere som jobber : ( Rakk aldri å komme meg ut i jobb.. Jeg kjeder meg så fryktelig om dagene !! Husarbeid er kjedelig arbeid.. Nå er det varmt her altså.. Lurer på om det skal komme tornadoer og greier her i dag ? Monsterhagl.. !! Noen som bor der det var i går ??
selfangerkjerringa Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Er på jobb jeg, til halv fire så skal jeg ha kvalitetstid med datteren min før jeg stikker på BiM-treff! Derfra må jeg stikke i tid til å få med meg kveldsstellet til lillejenta. Kosedag altså!!
januarbebbis Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 Jeg sitter på jobb foran pc'en... Skulle vært ute en dag som dette (og særlig fordi det er meldt regn etterhvert...) Men her inne er det kjempekaldt pga. et kjøleanlegg som har gått amokk! Men kanskje greiere å kle på seg enn å svette halv ihjel! Skulle heller ha sittet i skyggen hjemme på verandaen og lest en god bok... Er det noen av dere som har vært på disse BIM-treffene som har vært frem til nå? Er det mange der, og er det hyggelig? (Hva skjer - bare litt prating og slikt, eller noe fast opplegg?) Hvilken aldersgruppe er det på "deltakerne"? God sommerdag videre! (o:
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2006 Ja jeg var med å starte bimtreffene i drammen for prøvere og nygravide.. Vi var 4 på det første treffet, på det meste som jeg har vært med ¨på var det 10.. Hvordan treffene er varierer litt, noen gang drar vi på restaurant og andre gang er vi hjemme hos noen.. Slarver om alt vi ellers prater om på bim : ) Kjempekoselig !! Anbefaler alle å dra på treff om det finnes der man bor eller i nærheten.. : ) 3 av de 4 som var prøvere på første treff i februar er nå gravide, nå venter vi på hun siste.. Kommer snart etter hun også skjønner du : )
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #12 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har 195 dager igjen:) Jeg er sliten i dag, så i dag skal jeg kun lytte til kroppen, ta en lang dusj, å gå og smårydde i huset når jeg får lyst! Bare ta vare på meg selv:) Vanne litt blomster (har fått grønne fingre etter jeg ble gravid, ikke drept en ENESTE blomst!!), og kjøpe meg no sunt knask. Kanskje ta en liten gåtur opp til dammen å mate ender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå