Trummelums Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 Tenker på resultat? Sier tallet dere noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er stigingen som er viktig tror jeg. den skal doble seg annahver dag... Hva er dine tall da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Hcg-prøvene stiger til det dobbelte i løpet av to dager dersom verdiene er under 6000. Over 6000 så stiger de langsommere, det kan da ta opp til 4 dager før de dobles. Håper du fikk svar på det du lurte på. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg snakket med hun på legekontoret som sa,ja den viser at du er gravid (noe jeg visste)...synes bare hun sa 60 eller ? Jeg må ha hørt feil! Hvis 6000....jeg har bare tatt 1 gang før ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvis du tok den rett etter at du ble gravid kan verdien fint ha vært 60. De graviditetstestene vi kjøper på apoteket slår ut på 50 HCG de fleste av dem ( vanlig clearblue slår ut på 25 HCG). Videre utover i graviditeten din skal HCG'en dobles hver andre til tredje dag for senere å avta noe og deretter stoppe opp... Men... tok du bare en test kan 60 altså ha vært en helt normal test. Se www.betabase.info for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juli 2006 Thank U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #7 Del Skrevet 28. juli 2006 hmmm...jeg tok hcg med to dagers mellomrom,første var på 900 ett eller annet og to dager etter var den på 13000 ett eller annet. legen påpekte det var høy stigning men sa ikke noe mer om det,jeg trodde dette var normalt,men....håper ikke dette betyr noe uteneom det vanlige=/? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå