JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 så var det min tur til å se at det er 0 dager igjen!! men jammen er det ikke 0 dager likevel, for det ser ut til å ta noen dager til.... så nå er det bare å bynne å telleoppover igjen. jaja Skal på kontroll nå, gleder meg! ha en fin dag!
josefine9 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 jeg har også termin i dag, men det har ikke skjedd noe enda!!! er så klaaaaaar!!!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Termin idag jeg og, ikke noe som skjer her heller....Eneste er at jeg drømte at vannet gikk, MEN det hadde det IKKE gjordt når jeg våkna...hehe...Får smøre meg med litt tålmodighet til ja....Det går bra )Nå er det jo ikke lenge igjen.... Ha en fin dag dere også)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2006 JA da får vi holde hverandre oppdatert, og se hvem som kommer først i mål !! Har skikkelige menssmerter i dag, men det er konstant vondt. skal snart komme meg ut og vaske bilen, må holde meg i aktivitet!!
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2006 SEr du hadde noe på gang i går, da har du kanskje født nå, spennende å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå