Gå til innhold

Dette med kjønn på barnet..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at en del mennesker kan føle det fra første stund :) En venninne av meg er bare jenter i fam.på begge sider, blir hun gravid igjen kommer det nok en jente til...hun ble gravid og alle snakket om jenten men jeg var sikker på gutt plutselig og det stemte. selv har jeg tippet rett på nesten alle ( fam.,venner,meg selv ) bare en følelse jeg får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 100% sikker på at jeg bar en jente for 6 år siden. Navnet hadde jeg klart når jeg var 5 uker på vei. Jeg bare visste at alt kom til å gå bra, og jeg visste at det var ei jente. Ul viste jente og dagen etter kjøpte jeg kjole!

Jeg har stor tro på magefølelsen.. men denne gangen er jeg ikke sikker.. tipper jente igjen, men ikke like sikker nå nei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både jeg og samboer tror gutt på oss.. etter 6 uker.. hehe.. Men jeg vil IKKE vite kjønn før den kommer ut, det vil samboer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

När jag blev gravid med nr1 visste jag direkt när jag såg den positiva testen att det skulle bli en gutt. UL visade detsamma. Drömde om att det skulle bli det flera gånger också men denna gången ( är i vecka8 ) så har jag ingen aning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kjenner på meg at det er ei jente, selv om jeg er bare i uke7. Blir ikke skuffet om det blir feil, men hadde vært gøy om jeg tippet rett så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...