Gå til innhold

MANNEN MIN KJENTE BEVEGELSER I GÅR!!! :o))

Anbefalte innlegg

Blir litt feil å si endelig... ( er 16 uker), men jeg har kjent liv i noen små uker alt og han har prøvd hver eneste kveld... (jeg kjenner det jo når jeg har hånden på magen... hehe... sikkert fordi jeg kjenner det "dobbelt".)

Nurket var ekstra aktivt når jeg lagde kveldsmat i går, og da kom han løpende.... hihi... og det smilet som brer seg når han kjenner bevegelsene er helt klart verdt de vondtene jeg har hatt hittil.... (har nok vært litt missunderlig på poden på 5 også, for han mener han kjente det forrige uke...)

Ha en strålende dag jenter!!! :o)

Fortsetter under...

God morgen!!!!

Jeg har nettopp begynt å kjenne at det er noe der inne... men bare veldig svakt...så noen ganger er jeg ikke helt sikker på om det var bevegelse eller hva det var :) kjenner det best om kvelden.

gøy at typen din kunne kjenne det på utsiden. Gleder meg vilt til vi og kan det...

Det er så godt å lese glade innlegg om hvordan dere andre har det... Da blir det bare mye mere å glede seg til :)

Ha en fin dag!!!

Kjenner ofte spark her, noen ganger harde, ellers bare små forsiktige. Kjente det utenpå her forleden, men så snart den vordende far skal kjenne på så ligger den helt i ro =)

Enkelte ganger når jeg ligger på rygg kjenner jeg når babyen snur og vrir på seg, nesten litt ekkelt av og til =P

Ifølge foreløbig termin er jeg nå 18+5 og skal ikke på ul før 10. august. Synes det er litt sent, men... Bedre sent enn aldri

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...