Gå til innhold

kan sopp ødelegge/minske sjansene for graviditet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sopp merkes ved at man får kløe og ubehag og en litt "knudrete utflod". Jeg har hørt at man kan få sopp om man har mye sex akkurat rundt El.... Det skjedde meg denne mnd :-) Smurte meg med Canesten krem to kvelder, og vips var det over. Med mye sopp, kan det være lurt å sette en vaginal pille i tillegg ( reseptfritt)

Annonse

Heisann! HAr du hatt den utfloden lenge? For er vanlig med kremete utflod i syklusen. Etter mensen er man tørr, så blir man sticky, så kremmete, så vannaktig, så eggehvite aktig som er el slim. Så det kremete kommer ca en uke til en og en halv uke før el...

Sopp er sånn cottage cheese aktiv...

Kan ikke huske når jeg fikk den, kan ikke si om det var 1 uke siden eller 1 mnd siden, kan heller ikke huske om det var samme type utflod som da jeg var kraftig angrepet av sopp. Det var i påsken, ente med at jeg kunne ikke gå med truse, kun vide joggebukser og var skikkelig hoven.. tok 1 stikkpille, fikk tilbake etter 2 uker, tok så en kombinasjonskur, trodde jeg var frisk men fikk beskjed av legen at jeg hadde litt sopp i begynnelsen av juni, fikk da en reseptbelagt pille til å svelge.

I følge kalkulatoren hadde jeg el i går, men jeg hverken tester, temper eller har peiling på tappen!

Utfloden er ikke klumpet men som tykk youghurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...